Voksipose til 995...mangler link!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. september 2012

AnneLouise

Hej

Jeg læste for nyligt et indlæg fra en der havde fundet en hjemmeside hvor de sælger den originale, sorte voksipose til 995 kr. Jeg gik ind på hjemmesiden men glemte at skrive adressen ned...og selvfølgelig kan jeg ikke finde indlægget igen  Derfor søger jeg nu nogen der enten kan hjælpe med at finde indlægget eller som kender den omtalte hjemmeside!!

På forhånd tak for hjælpen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Rockertand

AnneLouise skriver:

Hej

Jeg læste for nyligt et indlæg fra en der havde fundet en hjemmeside hvor de sælger den originale, sorte voksipose til 995 kr. Jeg gik ind på hjemmesiden men glemte at skrive adressen ned...og selvfølgelig kan jeg ikke finde indlægget igen  Derfor søger jeg nu nogen der enten kan hjælpe med at finde indlægget eller som kender den omtalte hjemmeside!!

Du skal lige være opmærksom på, hvilken udgave af voksi det er - Bilka havde på et tidspunkt voksi til 995,- og da jeg fik den hjem, var det den udgave med "klik-spænderne", den røg retur pga. størrelsen. Nu har vi voksien med bindebåndene, og den er fint stor nok.

Anmeld

30. september 2012

AnneLouise

Tak for tippet 

Anmeld

3. oktober 2012

Pigent

AnneLouise skriver:

Hej

Du kan for en billig model som hedder en Slee bee i bilka, det ikke en rigtig voksi pose, men den minder om den.

Også har ønskebørn en Trille pose på tilbud som også minder om voksi pose

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/aktuelle-varer/trilleposen%2c-dun/c-23/c-209/p-4494

Anmeld

3. oktober 2012

AnneLouise

Hej

Tak for dit svar. Jeg har godt set både Slee bee'en og Trille posen men har bare forelsket mig i Voksi'en  Indlægget jeg leder efter var en der havde købt den originale Voksi på en hjemmeside hvor de altid solgte den til 995 kr og det eneste der var med det var at man kun kunne få den i sort...og det gør ikke noget for mig 

Anmeld

3. oktober 2012

Janni.

Har du været inde på hjemmesiden idag, så kan du se den i din historik over sider du har været på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.