ønsker mig barn nummer 3 og 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. september 2012

Kris89

Men mon vi nogensinde får nummer 1?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Stivdie

Kris89 skriver:

for at der kommer en spire til jer snart!

Anmeld

30. september 2012

Bebsesmoar

Jeg håber for jer at du snart er med bebs!!!  Må jeg spørge hvordan de her månedentlige nederlag påvirker jeres forhold?? 

Anmeld

30. september 2012

SussieThyssen

Kris89 skriver:

Du må prøve at holde modet oppe ven.

Somme tider kan moder natur være meget drilagtig, men bliv ved at prøve, så længe du nu kan holde til det, så skulle det forhåbentligt lykkedes til sidst....selvom det er hårdt.

Stort knus

Kærligst
Sussie 

Anmeld

30. september 2012

Kris89

Stivdie skriver:

for at der kommer en spire til jer snart!

tusind tak

Anmeld

30. september 2012

Kris89

Bebsesmoar skriver:

Jeg håber for jer at du snart er med bebs!!!  Må jeg spørge hvordan de her månedentlige nederlag påvirker jeres forhold?? 

tusind tak

ikke positivt desværre... men vi har gang i en masse vedrørende hus og have, så det tager lidt tid. og så er jeg god til at undskylde, når jeg har været helt umulig (hvilket er tit)

der er tider hvor det hele bare er svært, men synes vi er gode til at give hinanden plads og få flyttet fokus... og så bruger jeg baby.dk alt det jeg kan, så manden ikke får ALT smidt i hovedet...

Anmeld

30. september 2012

Kris89

SussieThyssen skriver:

Du må prøve at holde modet oppe ven.

Somme tider kan moder natur være meget drilagtig, men bliv ved at prøve, så længe du nu kan holde til det, så skulle det forhåbentligt lykkedes til sidst....selvom det er hårdt.

Stort knus

Kærligst
Sussie 

tak.

det er nok fordi hjælpen er så tæt på (og alligevel så langt fra) at det for alvor påvirker mig, at NU ER DET NU, det er det bare desværre ikk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.