Hvad ville i gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2012

JakobM

Jeg har lige haftblindtarmsbetændelse aften op til torsdag.

Lige spist aftens mad 18:30

Vi skulle se men jeg faldte i søvn da jeg havde haft kvalme hele dagen og vågnede 19:00 for at kaste op og havde fået 40 da min kæreste sagde at jeg var brand varm.
Jeg kastede op med mellemrum 10 minutter - 40 minutter og kastede op helt til klokken 00:00 hvor jeg så faldte i søvn, men kæreste tænkte på blindtarmsbetændelse og ventede til jeg sov helt også pressede hun mig i venstre side og jeg vågnede med en EKSTREM smerte! Det gjorde ******* ondt!!
Vi tog ud på Herlev hospital og fra vi ankom 00:30 til 01:15 der lå jeg på operationsbordet..
Min kæreste fin at hvide at det var godt at vi kom for ellers havde jeg været død indenfor et par timer fordi min blindtarm var tæt på at sprænge også dør man inden for 5 minutter..

Du må ikke tro med det samme at han er døende men tjek op på det!!
Det kan være vigtigt 

God bedring !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

An&Jo

Jeg giver lige en samlet update..

Jeg ringede og kom heldigvis til at snakke med en læge med det samme..
Han forklarede meget venligt at jeg var nummer chok i køen der havde haft ringet om det samme den sidste uge, og at han var ret sikker på at det var en infektion i den øverste del af 12 fingertarmen der skulle gå i sig selv igen..
Samtidig sagde han dog at 39.9 er rigtig meget for høj feber, og det selvfølgelig skal hjælpes væk, og derfor skulle han have noget panodil imod det..

Jeg var lidt bange for at give ham panodil i og med at han ikke rigtig har fået mad idag, og jo faktisk har kastet op også..

Men han var en meget venlig herre og meget forstående for at jeg ringede, for som han også sagde, man skal altid reagere når man ikke længere kan genkende sit barn, og det kan jeg ikke lige nu, har aldrig oplevet ham sådan her før..

Anmeld

29. september 2012

Janni.

Du skal gøre hvad dit hjerte føler for.  

Rigtig god bedring, håber han snart er på toppen igen. 

Anmeld

29. september 2012

*Toffee*

An&Jo skriver:

Jeg giver lige en samlet update..

Jeg ringede og kom heldigvis til at snakke med en læge med det samme..
Han forklarede meget venligt at jeg var nummer chok i køen der havde haft ringet om det samme den sidste uge, og at han var ret sikker på at det var en infektion i den øverste del af 12 fingertarmen der skulle gå i sig selv igen..
Samtidig sagde han dog at 39.9 er rigtig meget for høj feber, og det selvfølgelig skal hjælpes væk, og derfor skulle han have noget panodil imod det..

Jeg var lidt bange for at give ham panodil i og med at han ikke rigtig har fået mad idag, og jo faktisk har kastet op også..

Men han var en meget venlig herre og meget forstående for at jeg ringede, for som han også sagde, man skal altid reagere når man ikke længere kan genkende sit barn, og det kan jeg ikke lige nu, har aldrig oplevet ham sådan her før..

Godt du fik ringet.

Jeg håber at feberen snart er faldet, så han kan blive sig selv igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.