At blive privat dagplejemor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. september 2012

Stumpen

Går lidt og leger med tanken..

jer der er det - hvilke tanker gjorde I jer? Hvad skal jeg være obs på? Hvordan "skaffede" I børn?

-Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Faith

Mine drenges dagplejemor er privat og hun er bruger herinde. Hendes brugernavn er LoneJakobsen. Hun kan svare på alle dine spørgsmål.

Anmeld

29. september 2012

Stumpen

Faith skriver:

Mine drenges dagplejemor er privat og hun er bruger herinde. Hendes brugernavn er LoneJakobsen. Hun kan svare på alle dine spørgsmål.

Anmeld

29. september 2012

Heidimed lea

Hej Anja  vi har haft privat til både Rasmus Lea og Nicolaj og vi var superglade for det.  jeg synes at de havde frihed til at gøre mange ting med børnene.

hun lavde en privat hjemmeside plus søgte rundtomkring i butikker mm

jeg synes da at du skal lege viedere med tanken jeg ved du kan og vil gøre det godt

knus Heidi

Anmeld

29. september 2012

Stumpen

Heidimed lea skriver:

Hej Anja  vi har haft privat til både Rasmus Lea og Nicolaj og vi var superglade for det.  jeg synes at de havde frihed til at gøre mange ting med børnene.

hun lavde en privat hjemmeside plus søgte rundtomkring i butikker mm

jeg synes da at du skal lege viedere med tanken jeg ved du kan og vil gøre det godt

knus Heidi

Der er "bare" allerede 4-5 andre ibyen så ved ikke om den evt er mættet..

Anmeld

29. september 2012

MortilElias2010

Går med samme tanke.. Vi kommer bare til at bo langt ude på landet, hvilket kan have sine fordele - men ved ikke om der er nok børn i området.. vi kommer til at bo til leje, vi har kæledyr, vi har både hjerterum og husrum - kæmpe have, lege"plads", natur osv. Nærmeste to byer ligger 2 km og 5 minutters kørsel til den anden. Det er privat leje - og er usikker på om det er tilladt..  Jeg tror godt jeg kan regne med at udlejer ikke vil stride imod, da han er af den overbevisning om at børn SKAL vokse op på landet  Har endda tænkt på navn..  Er uddannet pædagog og det er min mand også. Har selv en dreng der snart skal i børnehave.. 

Som forældre var det så noget I kunne tænke jer for jeres børn? 

Syntes bare der er så mange papirsting forbundet med det. Og det er jeg ikke super stærk til, men alt kan læres oftest.. Men vil nødig gøre noget forkert.. 

Til TS: Tak fordi jeg lige måtte låne din tråd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.