Kære dagbog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2012

MortilCilas

Tauf skriver:

I bliver min dagbog i Dag. Har sådan brug for at fortælle min dag.

Kære Dagbog.

Jeg har i dag følt mig meget voksen. Det har været hårdt men også godt. Jeg har i dag været til begravelse ved min bedste venindes mor Hun havde valgt i sidste uge at sige farvel til livet, ved at hænge sig.
Jeg tog til fyn for at være der for min veninde som jeg har kendt i 8 år. Vi har et meget fjolle venskab, også seriøst. Men det er hende jeg ringer til hvis jeg har brug så at fjolle og være barn igen.
Nu var det jo lige pludselig MEGET seriøst. Jeg følte mig så voksen og sårbar da jeg sad der i bilen i mit sorte tøj og en bårebuket på bagsædet . Jeg fælde en tåre på vej der hen. Jeg tænkte på min egen mor hele tiden og at jeg savne hende, selvom jeg snakker med hende næsten hver dag.

Jeg græd meget i kirken selvom jeg slet ikke kendte hende. Men jeg kender jo min veninde og syntes det var så forfærdelig for hende og hendes søster.
Da de bar kisten ud var der en som sang "smile" Det var så smukt og rørene
Jeg er meget glad for jeg tog med. Det var min veninde også ..

Min mand er ellers altid god til lytte til men ikke denne gang. Jeg har haft meget brug for at snakke med nogen. Så det blev så dig kære dagbog

Knus

Puha! Du er simpelthen en fantastisk veninde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

MyLove E

MortilCilas skriver:

Puha! Du er simpelthen en fantastisk veninde!

Jeg er så rørt over jeres søde ord.

Jeg ved jo hun også ville gøre det for mig. Men vil alle ikke gøre det for sine venner??

Anmeld

29. september 2012

Troldemommi

puhha stakkels din veninde, hvor er det tragisk når et menneske vælger at afslutte sit liv. Men hvor er det godt at din veninde har en rigtig god veninde der kan og vil støtte hende i denne meget svære situation

til dig

Monica

Anmeld

29. september 2012

MortilCilas

Tauf skriver:

Jeg er så rørt over jeres søde ord.

Jeg ved jo hun også ville gøre det for mig. Men vil alle ikke gøre det for sine venner??

Jeg ville gøre det!

Anmeld

29. september 2012

MyLove E

Monica P skriver:

puhha stakkels din veninde, hvor er det tragisk når et menneske vælger at afslutte sit liv. Men hvor er det godt at din veninde har en rigtig god veninde der kan og vil støtte hende i denne meget svære situation

til dig

Monica

Ja det er så forfærdelig for familien. Det må være så svært når det var hendes eget valg.

Anmeld

30. september 2012

MyLove E

MortilCilas skriver:

Jeg ville gøre det!

Ja der kan du selv se. Jeg har bare gjort som alle vel gøre:-)

Men jeg havde en hård aften med mange tårer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.