Er jeg skør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. september 2012

Mulle82

Vi er i gang på 4 mdr med PB - afventer (ikke) mens lørdag i næste uge. Er SÅ spændt på om den er her den her gang...

Jeg føler der sker en masse med mig efter stop med p-piller. Jeg svinger enormt meget i humør - alt for meget til at jeg synes det er sjovt. Håber jo selvfølgelig det er pga graviditet, men hvis det nu ikke er.. ØV mand..

Har andre oplevet humørsvingninger - både i forbindelse med graviditet, men også efter p-pille stop?

Og det her lyder måske dumt - men hvor er jeg træt af at vente på at blive gravid.. Hvorfor kan det ikke bare komme når man gerne vil. Ved godt det er normalt, men orker virkelig ikke at vente mere... Er det bare mig der er utålmodig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

lau85

Hej

Det du skriver, kender jeg også godt...
Jeg stoppede med p-piller i okt/nov 2011, og synes mit humør har været meget svingende og min helbred også..

Og det er ikke kun dig, som er utålmodig - det er JEG også  Nu må det altså gerne snart ske noget.
Jeg  for denne cyklus..

Held & Lykke med jeres PB-projekt

Anmeld

1. oktober 2012

Mulle82

lau85 skriver:

Hej

Det du skriver, kender jeg også godt...
Jeg stoppede med p-piller i okt/nov 2011, og synes mit humør har været meget svingende og min helbred også..

Og det er ikke kun dig, som er utålmodig - det er JEG også  Nu må det altså gerne snart ske noget.
Jeg  for denne cyklus..

Held & Lykke med jeres PB-projekt

Tak og i lige måde -  for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.