Må simpelthen bare dele det med jer, da vores famiie ikke ved noget, og det er faktisk ret hårdt at gå med alene...
Var igår til 2. samtale/undersøgelse på sygehuset efter at jeg i december stoppede med ppiller og kun har haft min mens 2 gange
1. scanning tidligere i år viste en spontan ægløsning, og fik efterfølgende også min mens - det er nu 3 mdr. siden.. Igår var jeg så til 2. scanning og der var helt "dødt i grotten"... Lægen sagde at det så lidt PCO-agtigt ud... Hmmm....
Nå men i hvert fald er jeg nu ordineret stimulationsbehandling i form af Provera og efterfølgende Pergotime - HÅBER at det får gang i systemet og at scanning på 10. CD viser at det hele forløber som det skal... Vi skal nu prøve på "naturlig" vis i de næste 3 mdr, men er skrevet op til at kunne gå videre i behandling, hvis det ikke lykkedes, sådan at vi ikke skal vente yderligere, hvis det ikke virker... Nu skal min mand bare lige få sig taget sammen til at få bestilt en tid ved egen læge mandag, så vi kan få et svar på om hans små soldater fungerer
Hvilket de SELVFØLGELIG gør...
Det er bare en kæmpe lettelse at komme igang og 1. pille er taget i dag, og kan allerede mærke at spændingen/glæden ved at være i gang - det er en kæmpe lettelse!!!
Hvad er jeres erfaringer med behandling med disse præperater og lang tid gik der fra i gik i gang til i stod med en positiv test????
KH AJ
Anmeld