ondt i ben?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. september 2012

mor-til-vanessa

min datter bliver 3 til december og hun klager tit over at hun har ondt i sine ben. det er stort set hver dag hun siger hun har ondt i dem og ofte.

hun har skæve hofter så tænker lidt om det er skyld i det eller om det bare er vokseværk.

klager jeres børn også over ondt i deres ben?

hilsen liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

mor-til-vanessa

29. september 2012

Ploffer

mor-til-vanessa skriver:

min datter bliver 3 til december og hun klager tit over at hun har ondt i sine ben. det er stort set hver dag hun siger hun har ondt i dem og ofte.

hun har skæve hofter så tænker lidt om det er skyld i det eller om det bare er vokseværk.

klager jeres børn også over ondt i deres ben?

hilsen liv

Nu er min ældste godt 7 år, men han klager tit over ondt i benene... og det har han faktisk gjort af og til siden han var 3-4 år og det er pga. vokseværk

Men det kunne vel sagtens også tænkes at det er pga. hendes hofter... har du prøvet at snakke med lægen eller en fysioterapeut?

Anmeld

29. september 2012

mor-til-vanessa

i august var vi til tjek på århus universitets hospital, og hendes hofter er stadig skæve, men han ville se tiden an til næste år. men hun klagede bare ikke rigtig over ondt i benene på det tidspunkt. 

jeg ved ikke om jeg skal ringe. hvis din søn også havde ondt så er det vel nok bare vokseværk.

kan godt selv huske jeg havde ondt i mine ben, men jeg kan bare ikke lige huske om jeg var så lille

Anmeld

29. september 2012

Pikku Myy

mor-til-vanessa skriver:

i august var vi til tjek på århus universitets hospital, og hendes hofter er stadig skæve, men han ville se tiden an til næste år. men hun klagede bare ikke rigtig over ondt i benene på det tidspunkt. 

jeg ved ikke om jeg skal ringe. hvis din søn også havde ondt så er det vel nok bare vokseværk.

kan godt selv huske jeg havde ondt i mine ben, men jeg kan bare ikke lige huske om jeg var så lille

Hvis det var mig der havde et barn, hvor der i forvejen var fokus på ben/hofter, som der er hos din datter, ville jeg kontakte lægen. Det kan være han/hun siger det bare er vokseværk, men det kan også være de gerne lige vil undersøge hende.

Anmeld

30. september 2012

mor-til-vanessa

Pikku Myy skriver:

Hvis det var mig der havde et barn, hvor der i forvejen var fokus på ben/hofter, som der er hos din datter, ville jeg kontakte lægen. Det kan være han/hun siger det bare er vokseværk, men det kan også være de gerne lige vil undersøge hende.

jeg ringer til lægen i morgen. har hørt idag man også har ondt i sine ben hvis man mangler D-vitamin, så vil i hver fald lige få undersøgt om hun mangler det. 

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.