Laura og hendes bedste veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.288 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. september 2012

Nadia&Daniel

Godt være jeg var uheldig med min mødregruppe, men fandt en god veninde i den (så lidt heldig var jeg) - og Laura fik en bedste veninde (udover hendes lille klike i vuggestuen)

Her er vores skønne piger  sidste billede er min Laura (vist der skulle være tvivl)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

CamillaSoefelt

Nadia&Daniel skriver:

Godt være jeg var uheldig med min mødregruppe, men fandt en god veninde i den (så lidt heldig var jeg) - og Laura fik en bedste veninde (udover hendes lille klike i vuggestuen)

Her er vores skønne piger  sidste billede er min Laura (vist der skulle være tvivl)

Orh!! Så cute

Anmeld

29. september 2012

JS<3

Hvor er de søøde

Anmeld

29. september 2012

Nadia&Daniel

CamillaSoefelt skriver:

Orh!! Så cute

Tak søde

Både Tina (Sophia's mor) og jeg var ved at smelte over alt den kærlighed og omsorg de viser for hinanden.

Laura bliver kaldt Lau af Sophia, og Laura kalder Sophia for Fia. Og de kalder meget på hinanden. Laura blev så ked da Sophia skulle hjem

Anmeld

29. september 2012

Nadia&Daniel

JS<3 skriver:

Hvor er de søøde

Tak

Anmeld

29. september 2012

CamillaSoefelt

Nadia&Daniel skriver:

Tak søde

Både Tina (Sophia's mor) og jeg var ved at smelte over alt den kærlighed og omsorg de viser for hinanden.

Laura bliver kaldt Lau af Sophia, og Laura kalder Sophia for Fia. Og de kalder meget på hinanden. Laura blev så ked da Sophia skulle hjem

Nårh hvor sødt.

Jamen det unger altså, de skønne;0).

Hvornår skal I ha den næste?

Anmeld

29. september 2012

Nadia&Daniel

Der er faktisk en sjov historie bag Tina og jeg's venskab.

Vi har boet i samme blok (hun var vores underbo). Jeg sad i kassen, og lagde mærke til at jeg synes hun blev tykkere og tykkere, men kendte hende ikke på det tidspunkt, så havde det ikke godt med at spørge Fandt hende så på facebook, og så hun havde termin lidt over en mdr. før mig. Så nu var jeg klar til at sige tillykke til hende. Jeg gik ned men min egen gravid mave, og bankede på. Det var starten på et lille venskab.

Lige side bemærkning: vi havde Sofie på listen som nr. 1 pigenavn, og Tina havde bestemt sig for Sophia, før hun vidste at vi havde Sofie i tankerne.

Sophia kom til verden 26 september 2010 (på terminen) - og Laura kom til verden 25 oktober 2010 (9 dage før termin - planlagt kejsersnit)

Vi endte såi mødregruppe sammen - og har været veninder siden.

Anmeld

29. september 2012

Nadia&Daniel

CamillaSoefelt skriver:

Nårh hvor sødt.

Jamen det unger altså, de skønne;0).

Hvornår skal I ha den næste?

Årh ville gerne NU.. Men skal lige have styr på job (nemmere sagt end gjort) - men nu må vi se  Men er ikke gravid endnu, og bliver det ikke i år  måske næste

Anmeld

29. september 2012

jydeinden

Nadia&Daniel skriver:

hvor er de da bare søde sammen

Anmeld

29. september 2012

Nadia&Daniel

jydeinden skriver:

hvor er de da bare søde sammen

Tak  de nyder også bare hinanden's selskab (og legetøj)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.