En streg er en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger (:

Nu står jeg så i den halvskøre situation at jeg ikke helt ved hvad jeg skal tro.

Jeg er lige stoppet med p-piller for en måned siden og min menstruation har altid været uregelmæssig; jeg har været syg og stresset pga. semesterstart; og jeg antog de ømme bryster og de svage kramper var min menstruation, der skulle til at starte.

(Ud over det har jeg haft kvalme i de sidste to uger, jeg tisser konstant og laver intet andet end at halvsove siddende)

Men selv med alle de undskyldninger er den aldrig udeblevet så lang tid som nu, så jeg tog selvfølgeligt en test. Faktisk tog jeg tre

En i går, som har fået en halv-svag lyserød streg men som jeg tydelig kan se i strakt arm.

To i dag: Den ene er det samme som i går, den anden er en del mere svag (men hvad kan man forvente når er utålmodig og tisser to gange i løbet af fem minutter? Det var meget lys tis så det undrer mig den opfangede noget overhovedet). Selvom den sidste er meget svag kan jeg alligevel godt se den i udstrakt arm, til trods for mit ikke 100% gode syn.

Jeg tør næsten ikke stå og blive glad fordi de er så svage... men tænker på den anden side at tre lyserøde streger (uanset hvor svage de må være) ikke kan tage helt fejl?

(Billedet er fra den første test men den anden er nøjagtigt sådan også. Begge er taget hen på eftermiddagen)

Og desuden er det meget svært at holde kæft med det men jeg gider jo ikke glæde kæresten falskt - der kan ske nok dårlige ting i forvejen.

Hvad siger I? (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Miss Kat

Tillykke! 

Anmeld

29. september 2012

Lotus86

Den streg er da på ingen måde svag, den test er meget positiv

Stort tillykke med den lille spire i maven

Anmeld

29. september 2012

babymus77

Tør også sige tillykketá evt en clearblue efter 3-4 timer, uden tisseri

Anmeld

29. september 2012

SussieThyssen

Tillykke..der er da ingen tvivl mulig der...selv jeg med mit svage syn kan tydeligt se stregen.

Hurra..du har da en spire i maven 

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Hej piger (:

Nu står jeg så i den halvskøre situation at jeg ikke helt ved hvad jeg skal tro.

Jeg er lige stoppet med p-piller for en måned siden og min menstruation har altid været uregelmæssig; jeg har været syg og stresset pga. semesterstart; og jeg antog de ømme bryster og de svage kramper var min menstruation, der skulle til at starte.

(Ud over det har jeg haft kvalme i de sidste to uger, jeg tisser konstant og laver intet andet end at halvsove siddende)

Men selv med alle de undskyldninger er den aldrig udeblevet så lang tid som nu, så jeg tog selvfølgeligt en test. Faktisk tog jeg tre

En i går, som har fået en halv-svag lyserød streg men som jeg tydelig kan se i strakt arm.

To i dag: Den ene er det samme som i går, den anden er en del mere svag (men hvad kan man forvente når er utålmodig og tisser to gange i løbet af fem minutter? Det var meget lys tis så det undrer mig den opfangede noget overhovedet). Selvom den sidste er meget svag kan jeg alligevel godt se den i udstrakt arm, til trods for mit ikke 100% gode syn.

Jeg tør næsten ikke stå og blive glad fordi de er så svage... men tænker på den anden side at tre lyserøde streger (uanset hvor svage de må være) ikke kan tage helt fejl?

(Billedet er fra den første test men den anden er nøjagtigt sådan også. Begge er taget hen på eftermiddagen)

Og desuden er det meget svært at holde kæft med det men jeg gider jo ikke glæde kæresten falskt - der kan ske nok dårlige ting i forvejen.

Hvad siger I? (:

Det eneste jeg har at sige er: Ja, en streg er en streg - tillykke, du skal være mor! 

Anmeld

29. september 2012

FruK

En streg er en streg - og den der er da ikke utydelig! 

Tillykke!! 

Anmeld

29. september 2012

Dot D

Kan vist kun sige TILLYKKE

Anmeld

29. september 2012

Klematis

Ser også TYDELIG streg.
Tillykke er vist på sin plads.

Anmeld

29. september 2012

Tullepoder

Den er meget tydeligere end dem jeg har præsteret :-) tillykke med den fine test!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.