Hvilket legetøj er must have??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. september 2012

Dinsen

Hej Alle... 

- ja hvilket lege tøj ville i bare ikke undvære til jeres små børn?? Min søn er snart 7 mdr. og syntes snart der ska lidt mere til... Men hvad?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

lycly

Min datter er godt nok over et år, men i lang tid har hun været rigtig glad for sådan en put-i-kasse. Hun kan stadig ikke putte de rigtige former ned i de rigtige huller, men hun elsker at bare sidde og putte ting ned i kassen og så tage dem op igen eller hælde dem ud

Udover det så har hun sådan en spillemaskine agtig med bondegårdsdyr. Så når hun trykker ud fra koen så siger den MUH og så kommer der en sød lille melodi. Sådan en tror jeg godt din dreng på syv måneder kunne synes var sjov Og ellers så bare bolde i alle størrelser

Anmeld

29. september 2012

MissTas

Dinsen skriver:

Hej Alle... 

- ja hvilket lege tøj ville i bare ikke undvære til jeres små børn?? Min søn er snart 7 mdr. og syntes snart der ska lidt mere til... Men hvad?? 

her er stabel kasser og klodser et kæmpe hit.. og sabelringe på sådan en pind .. alt med musik og sådan en hvor man skal trykke på nogle knapper og så popper der dyr op, hvis du forstår

det er et kæmpe hit herhjemme.. vi har også lige købt en kuglelabyrint til hende og den er hun også super nysgerrig efter

Anmeld

29. september 2012

Ciss

Gåvogn/dukkevogn/gåbil el lign. Det er noget, som giver dem friheden, motivation til at fortsætte at udforske, selvstændighed og bare ren bevægelsesglæde.

Og når de kan balancere rigtigt på sine egne to fødder: Et dyr eller tog el andet i en snor til at trække efter sig, mens de går. Gerne noget som laver lidt lyd, når den kører, så de kan høre den, selvom de ikke ser den bag sig.

Anmeld

29. september 2012

Mussen2

Min søn er 7 mdt. Han elsker at bladrer i bøger og musik/slag instrumenter. Vi har sådan en musiktingfra iamtoy, som han synes er sjov....heldigvis for det er egentlig en som vi købte til vores datter som nu er 3 og hun gad den overhovedet ikke
sådan. Børn så forskellige

Og så en puttekasse. Han elsker at flå låget af og tage tingene op. Altså alle mulige ting, vi lægger ned i den.

Anmeld

29. september 2012

jydeinden

Dinsen skriver:

Hej Alle... 

nu har jeg ingen børn, men de børn min mor passede der var det gå vogn, stable klodser/kasser, føle bøger, pege bøger, cder med de kendte børne sange,fischerbprice ( især den Meget inrreterende bondegård med lyd) og lego duplo :-)

Anmeld

29. september 2012

Mathilde

Sådan noget stable legetøj ("skåle" der kan sættes ovenpå hinanden). Der går nok lidt tid endnu, før han kan lege med dem, men de har været kæmpe hit herhjemme. De kostede 80kr i BR og er nok næsten dem hun har leget mest med.

Gåvogn er også et hit, når han bliver lidt ældre

Anmeld

29. september 2012

Dinsen

mange tak  for jeres svar piger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.