Utålmodig !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. september 2012

baby012

Vi fik for en uge siden et brev fra boligforeningen omkring ny lejlighed, to etager, 5 værelser, to bedeværelser, have og garage,  110 kwm.  I bolig.. JEG SKAL HAVE DEN!!! Har ventet i seks måneder på at der var en ny lejlighed ledig !!  Vi er nr. To på ventelisten og jeg er så bange for at nr. Et på ventelisten siger ja til den vi bor i en nederen lejlighed .. Skal bare væk herfra.. Glæder mig til onsdag så vi kan få vished  For os piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

henh01

29. september 2012

wamse

Hvornår får i svar?

Anmeld

29. september 2012

SussieThyssen

Lahn11 skriver:

Vi fik for en uge siden et brev fra boligforeningen omkring ny lejlighed, to etager, 5 værelser, to bedeværelser, have og garage,  110 kwm.  I bolig.. JEG SKAL HAVE DEN!!! Har ventet i seks måneder på at der var en ny lejlighed ledig !!  Vi er nr. To på ventelisten og jeg er så bange for at nr. Et på ventelisten siger ja til den vi bor i en nederen lejlighed .. Skal bare væk herfra.. Glæder mig til onsdag så vi kan få vished  For os piger 

Uhh en masse krydsede fingre herfra. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. september 2012

Stivdie

Lahn11 skriver:

Lyder som en FANTASTISK lejlighed! for at I får den!

Anmeld

29. september 2012

Troldemommi

Monica

Anmeld

29. september 2012

M (:

Lahn11 skriver:

for at I får den - den lyder fantastisk! 

Anmeld

29. september 2012

baby012

wamse skriver:

Hvornår får i svar?

På onsdag !! Er så nervøs  

Tak piger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.