Jumpsuit voksen str.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. september 2012

Michelle88

Jeg vil gerne købe en jumpsuit på nettet, men kan ikke finde ud af hvilken str. jeg skal vælge da jeg er 177høj. så ifølge deres mål ligger jeg lige mellem str. M og L. Men er der nogle der har erfaringer med det? Da jeg ikke v om en M bliver for kort eller om en L bliver alt for lang.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

KittyCatta

Michelle88 skriver:

Jeg vil gerne købe en jumpsuit på nettet, men kan ikke finde ud af hvilken str. jeg skal vælge da jeg er 177høj. så ifølge deres mål ligger jeg lige mellem str. M og L. Men er der nogle der har erfaringer med det? Da jeg ikke v om en M bliver for kort eller om en L bliver alt for lang.. :/

Jeg er 176 cm høj og købte en JumpIn i str. S. De andre var simpelthen for store til mig.

Anmeld

29. september 2012

Michelle88

KittyCatta skriver:

Jeg er 176 cm høj og købte en JumpIn i str. S. De andre var simpelthen for store til mig.

Okay. Mange tak for svar, kan være at jeg skal ta en str. M. Da den enlig er den størrelse jeg plejer at bruge..

Anmeld

29. september 2012

Turtles

Michelle88 skriver:

Kommer også an på stoffet. Min søns jumpsuit fra h&m krympet en del i vask, så der køber jeg et nummer større til ham. Men dem fra bilka krymper ikke )

God dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.