hvilken hjemmesider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. september 2012

debbie19

jeg leder efter en crosstrainer og kan se flere steder på de engelske sider at de er billiger men hvilket amazone skal man vælge for at få fragtet til danmark?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

AndreasMor84

amazon.co.uk eller fx den tyske.. du skal aldrig købe fra usa af hensyn til told osv. MEN det er ikke alle ting du kan få sendt til DK fra den engelske side på amazon.. simple ting som babymos, neglepleje osv har jeg ikke kunnet få sendt fra amazon.co.uk. Det kommer an på hvem sælgeren er..

Anmeld

29. september 2012

jydeinden

debbie19 skriver:

jeg leder efter en crosstrainer og kan se flere steder på de engelske sider at de er billiger men hvilket amazone skal man vælge for at få fragtet til danmark?

der er skam også danske hjemmesider som har denne maskine men hvis det skal være amazone så er det ganske rigtigt den tyske eller uk. men har lidt min tvivl dels om de fragter sådanne ting hertil, og dels om det overhovedet kan betale sig netop pga fragten

Anmeld

29. september 2012

Dinna88

Jeg ved ikke så mht. amazon osv - MEN! Jeg ved at folk sælger dem ekstremt billigt brugt. Nogle gange kun brugt meget få gange. Det er den der med "jeg køber den, og så får jeg helt sikkert trænet mere," men de gør de færreste 

Jeg skal have mig en + et løbebånd engang. Og de bliver helt sikkert købt brugt indenfor landets grænser 

Anmeld

29. september 2012

debbie19

jeg vil også gerne købe det brugt problemet er bare vi ingen bil har. og folk bor tit laaangt væk og så tager de fleste ret mange penge for brugt crosstrainer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.