SP besøg (update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. september 2012

MorDk

SP var på 1. besøg idag. Hun var her fra kl.11-13 og vi havde en god snak. Min kæreste var også hjemme.

Prinsessen har taget fint på og vejer nu 4000 gram. Alt var perfekt!

Har valgt at sige JA TAK til at gå i mødregruppe. Sidst valgte jeg det fra, men nu vil jeg prøve... *S* Har fundet ud af at jeg kommer til at gå i mødregruppe med en forældre fra min søns institution. Lidt skægt *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Mussen2

Dejligt at lillepigen trives kunne SP give lidt gode råd ifb. Storebrors nye rolle. Som du ved er jeg selv i samme situation

Anmeld

28. september 2012

MorDk

Mussen2 skriver:

Dejligt at lillepigen trives kunne SP give lidt gode råd ifb. Storebrors nye rolle. Som du ved er jeg selv i samme situation

Nej ikke det store... hun lyttede til hvordan vi tacklede det og hun sys det lød godt og at vi bare skulle fortsætte... ♥ Men ingen guldkorn..

Anmeld

28. september 2012

Mussen2

MorDk skriver:

Nej ikke det store... hun lyttede til hvordan vi tacklede det og hun sys det lød godt og at vi bare skulle fortsætte... ♥ Men ingen guldkorn..

Det er jo også det allerbedste at vide man er på rette vej

Anmeld

28. september 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

SP var på 1. besøg idag. Hun var her fra kl.11-13 og vi havde en god snak. Min kæreste var også hjemme.

Prinsessen har taget fint på og vejer nu 4000 gram. Alt var perfekt!

Har valgt at sige JA TAK til at gå i mødregruppe. Sidst valgte jeg det fra, men nu vil jeg prøve... *S* Har fundet ud af at jeg kommer til at gå i mødregruppe med en forældre fra min søns institution. Lidt skægt *S*

Hold da op det var langt tid hun var der, eller plejer det at være sådan?

Bliver spændende med mødregruppe, håber du får en masse ud af det

Må jeg spørge hvorfor du valgte det fra sidst?

Anmeld

28. september 2012

MorDk

tarkoflen skriver:

Hold da op det var langt tid hun var der, eller plejer det at være sådan?

Bliver spændende med mødregruppe, håber du får en masse ud af det

Må jeg spørge hvorfor du valgte det fra sidst?

Nej da jeg boede på Nørrebro i KBH var de der 1 times tid... Men tror måske det var pga. det var første gang? Ved ikke...*S*

Jeg valgte det fra sidst da jeg ikke havde overskud til nye mennesker og havde ne søn der bare skreg og skreg og var meget hys. Følte mig som en dårlig mor og havde noia på ... kunne ikke lide når han var vågen... Heldigvis ændrede det sig. Mødtes med en mødregruppe jeg selv fandt sammen med på nettet... vi sås nogle gange... før og efter fødslen.

Denne gang giver jeg det en chance... *S* Jeg hviler mere i mig selv nu ... og i rollen som mor.

Anmeld

28. september 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

Nej da jeg boede på Nørrebro i KBH var de der 1 times tid... Men tror måske det var pga. det var første gang? Ved ikke...*S*

Jeg valgte det fra sidst da jeg ikke havde overskud til nye mennesker og havde ne søn der bare skreg og skreg og var meget hys. Følte mig som en dårlig mor og havde noia på ... kunne ikke lide når han var vågen... Heldigvis ændrede det sig. Mødtes med en mødregruppe jeg selv fandt sammen med på nettet... vi sås nogle gange... før og efter fødslen.

Denne gang giver jeg det en chance... *S* Jeg hviler mere i mig selv nu ... og i rollen som mor.

Dejligt hun tog sig god tid

Pyha det lyder også som en hård start sidste gang, kan godt forstå du ikke orkede at sidde sammen med nogle fremmede mennesker!

Håber du bliver glad for det denne gang så

Anmeld

28. september 2012

MorDk

tarkoflen skriver:

Dejligt hun tog sig god tid

Pyha det lyder også som en hård start sidste gang, kan godt forstå du ikke orkede at sidde sammen med nogle fremmede mennesker!

Håber du bliver glad for det denne gang så

Takker  Håber jeg virkelig også... En barsel kan være lang hvis man er meget alene i hverdagen. Heldigvis så .... er planen at min kæresten går ½ år hjemme med os... ♥ JUHUUU!!!!

Anmeld

28. september 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

Takker  Håber jeg virkelig også... En barsel kan være lang hvis man er meget alene i hverdagen. Heldigvis så .... er planen at min kæresten går ½ år hjemme med os... ♥ JUHUUU!!!!

Hold da op det er længe han kan få barsel! Hvor er det fedt!

Skal l egentlig gøre noget særligt i forhold til lillepigens hjertefejl, eller er det "bare" noget hun og l skal leve med?

Anmeld

28. september 2012

MorDk

tarkoflen skriver:

Hold da op det er længe han kan få barsel! Hvor er det fedt!

Skal l egentlig gøre noget særligt i forhold til lillepigens hjertefejl, eller er det "bare" noget hun og l skal leve med?

Han holder ikke "Barsel" men kan jo få de der fødselsklip (er på SU) så holder pause fra studiet...

Lillepigens "fejl" skulle ingen betydning have... Hun skal dog til undersøgelse på Rigshosp. midt i november ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.