Anbefal et spisested i gåafstand fra Falconersalen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Maja_4000

Hej piger

Min kæreste og jeg skal ind og se Anders Matthesens nye show på fredag
Og vi vil "selvfølgelig" gerne ud og spise inden Men vi er ikke rigtig kendte derinde i "storbyen" Hehe .. Så det er her I kommer ind i billedet

Det skal ikke være voldsomt dyrt Og meget gerne noget andet end bare bøf og pommes frites

Håber I har nogle gode forslag - Meget gerne med et link til en hjemmeside

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

HeidiØ

Maja_4000 skriver:

Hej piger

Og vi vil "selvfølgelig" gerne ud og spise inden Men vi er ikke rigtig kendte derinde i "storbyen" Hehe .. Så det er her I kommer ind i billedet

Det skal ikke være voldsomt dyrt Og meget gerne noget andet end bare bøf og pommes frites

Vi var inde og se et show i Falkoner salen - der ledte og ledte vi efter noget godt! Hvis I går ned af Gammel Kongevej kommer der en sidegade som hedder Værnedamsvej - der ligger et italiensk sted ved navn Mama Ludbas - MMMH! Det kan jeg godt anbefale! Ca. 2 km fra falkoner!

Anmeld

29. september 2012

Sukkerblomst

Maja_4000 skriver:

Hej piger

Cafe kong gulerod
Gammel Kongevej 142
2000 Frederiksberg

Har været der for et par år siden - var godt dengang

Anmeld

29. september 2012

mth1987

Det kommer an på hvad i er til jo der ligger en del forskellige på falkoner alle (samme vej som falconersalen) 

Anmeld

29. september 2012

A.n.onym.

Sal e pepe er en go italiensk restaurant

Anmeld

29. september 2012

Tennamor

Kan varmt anbefale Restaurant Fabio, Falkoner Alle 56. Det er italiensk og de laver verdens bedste tomatsuppe

Anmeld

29. september 2012

Maja_4000

Tak for jeres svar , må lige prøve at se nærmere på dem

Anmeld

29. september 2012

Tulle28

Der ligger en italiensk lige på den anden side af gaden der er ret god - kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder.

Anmeld

30. september 2012

Maja_4000

mth1987 skriver:

Det kommer an på hvad i er til jo der ligger en del forskellige på falkoner alle (samme vej som falconersalen) 

Vi er ikke kræsne Så hvis du har et yndlingssted , vil jeg da gerne høre om det Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.