one by one

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. september 2012

An&Jo

Jeg har før i tiden lavet en masse rigtig dumme ting, og nogen af dem var at købe ting på afbetaling (jeg kan KUN FRARÅDE det) og det kommer der som vi alle ved bestemt ikke altid noget godt ud af..
Problemet for mig hang i at det pludseligt blev meget uoverskueligt for mig det hele, og jeg endte med at stå med en masse regninger som jeg slet ikke kunne betale..

Alt dette er 5 år siden efterhånden, og jeg er først nu ved at komme til bunds i regningerne.. Hvad jeg ved af lige nu, så har jeg 2 kreditorer tilbage hvor jeg skylder ca 3000kr til hver, og det bliver betalt af stille og roligt som der kommer penge på kontoen til det.. Jeg synes det er fedt endelig at kunne se en ende på det her regninge/kreditore helvede, og jeg kan kun STÆRKT fraråde andre fra at købe på afbetaling uanset hvad det er, for pludselig en dag kan det hele blive for meget, og man kan ikke få sig til at åbne rudekuverten..

Min økonomi var engang en by i rusland, den stod i ruiner, og jeg var virkelig kandidat til luksusfælden, jeg var dog så fornuftig at jeg begyndte at betale ud en af gangen, og på den måde få nedbragt gælden hurtigst muligt, for så kunne jeg betale større beløb ind til kreditoren og dermed hurtigere komme ud af det, nogen kunne jeg oveni købet betale på én gang og på den måde har jeg på 2 år betalt omkring 20 kreditorer ud hvilket jeg synes er super fedt, hver en opsparet øre er blevet brugt til det når først ungerne har fået hvad de har brug for.. Det har også gjort at jeg er knapt så stresset når lønnen rammer kontoen, for jeg kan med god samvittighed betale kreditorerne det jeg har råd til og vide at de får lidt fremfor slet ikke at betale dem, og lige om lidt, så er jeg faktisk gældsfri..

Nå jeg ville bare lige dele det med jer, for jeg kan bestemt godt mærke at jeg er knapt så presset mere på den økonomiske front..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Anja.t

Super sejt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.