Gravid alligevel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg tog en graviditets test i morges, som desværre var negativ. Jeg er 3+4 i dag, så der er vel stadig en chance selvom den var negativ? Jeg forventer mens på mandag?

Derudover lige et spørgsmål: 

Kan man godt være gravid, have graviditetstegn og negativ test? Altså jeg mener kan graviditetstegnene godt være der selvom HCg'et ikke er højt nok til at vise en positiv test? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg tog en graviditets test i morges, som desværre var negativ. Jeg er 3+4 i dag, så der er vel stadig en chance selvom den var negativ? Jeg forventer mens på mandag?

Kan man godt være gravid, have graviditetstegn og negativ test? Altså jeg mener kan graviditetstegnene godt være der selvom HCg'et ikke er højt nok til at vise en positiv test? 

Du kan godt stadig være gravid, selvom du ikke kan teste positiv nu. Min streg var meget utydelig i 4+0, hvor jeg testede første gang, så tror ikke det var kommet en streg, hvis jeg testede før tid. 

Nogle tester først meget sent positiv og tror egentlig godt at man kan have symptomer alligevel. Kroppen arbejder jo på højtryk fra starten. 

Held og lykke om et par dage 

Anmeld

28. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ja nogle er gravide men tester først posetivt når de er 8-12 uger henne. 

Og du er jo ikke gået over tid når du kun er 3+4 idag .. så Ja du kan sagtens få en negativ test fordi hcg ikke er så højt endnu ... 

Du kan sagtens have graviditets tegn og være gravid... 

men du kan også have graviditets tegn uden at være gravid fordi du gerne vil være det. 

Håber det hjalp

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

tak 

Jeg var i BabySam med kæresten i dag for at kigge.. eej hvor vil jeg gerne være gravid!

Anmeld

28. september 2012

Karla

Anonym skriver:

Du kan sagtens stadig nå at teste positiv

Jeg testede 3+3 og 3+5 negativ. Havde symptomer i form af en smule kvalme, meget ømme bryster og var ekstremt træt. Derfor testede jeg 3+3. 3+5 syntes jeg symptomerne var aftagende, men 4+1 testede jeg positiv

for den er der

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

uhhh  Håber virkelig.

Min bryster er virkelig vokset! Har lige købt ny bh, som jeg prøvede i butikken og der kunne jeg godt passe den. Men det kan jeg ikke nu :-( 

Anmeld

28. september 2012

Ciss

Jeg har ikke kunnet teste positivt før over en uge efter forventet mens nogen af gangene - så det er alt for tidligt for dig at give op. Jeg havde også nogle tegn på forhånd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.