Nogle sygeplejersker eller sypl. studerende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.508 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Meilby

Hej piger!

Jeg startede på sygeplejeuddanelsen sidst i august, og skal nu i min første praktik her om 14 dage Jeg har ikke nogle sko, og skal derfor ud og købe nogle, men hvilke skal jeg købe? Har ikke penge til at købe nogle dyre sko, så det skal derfor være til rimelig pris Jeg har kigget lidt på nogle sandaler på sygeplejebutikkens hjemmeside, men har i nogle råd?

Mvh Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Miss Church

Meilby skriver:

Hej piger!

Jeg startede på sygeplejeuddanelsen sidst i august, og skal nu i min første praktik her om 14 dage Jeg har ikke nogle sko, og skal derfor ud og købe nogle, men hvilke skal jeg købe? Har ikke penge til at købe nogle dyre sko, så det skal derfor være til rimelig pris Jeg har kigget lidt på nogle sandaler på sygeplejebutikkens hjemmeside, men har i nogle råd?

Mvh Pernille

Jeg læser til sygeplejerske og du skal bare glæde dig til din første praktik!  

Jeg har et par sandaler ala dem her. Dem har jeg været rigtig glad for! Ellers bruger jeg Nike Free Det skal hvert fald være nogle sko som du kan holde til at gå og stå MEGET i

Held og lykke med din praktik 

Anmeld

28. september 2012

Mutti2

Meilby skriver:

Hej piger!

Mvh Pernille

Halløjsa 

Jeg læser også til sygeplejerske...

Køb et par kloks

De er ikke pæne, men så behagelige at gå i Og så er de super billige. Du kan altid investere i nogle andre senere hen.

Held og lykke i praktikken

Knus Pernille

Anmeld

28. september 2012

Meilby

Miss Church skriver:

Jeg læser til sygeplejerske og du skal bare glæde dig til din første praktik!  

Jeg har et par sandaler ala dem her. Dem har jeg været rigtig glad for! Ellers bruger jeg Nike Free Det skal hvert fald være nogle sko som du kan holde til at gå og stå MEGET i

Held og lykke med din praktik 

Har faktisk kigget på dem Og så nogle andre de har og kan ikke bestemme hvorfor nogle af dem det skal være

Anmeld

28. september 2012

M (:

Meilby skriver:

Hej piger!

Mvh Pernille

Jeg bruger ekkosandaler.. Købte et par i 2008, og de er stadig så gode som nye (trods mange praktikker, vandreture i bjerge og spejderlejre).. Ja, de er dyre, men de er bestemt også pengene værd!

Anmeld

28. september 2012

Miss Church

Meilby skriver:

Har faktisk kigget på dem Og så nogle andre de har og kan ikke bestemme hvorfor nogle af dem det skal være

Jeg synes hvert fald ikke man skal gå alt for meget på kompromis med hvilke sko man køber. Men selvfølgelig nu skal du lige se om det er noget for dig at være sygeplejerske, inden du bruger en bondegård på sko  

Bare husk at de skal kunne vaskes

Anmeld

28. september 2012

Meilby

Miss Church skriver:

Jeg synes hvert fald ikke man skal gå alt for meget på kompromis med hvilke sko man køber. Men selvfølgelig nu skal du lige se om det er noget for dig at være sygeplejerske, inden du bruger en bondegård på sko  

Bare husk at de skal kunne vaskes

Nu har jeg købt et par hvide sandaler på sygeplejebutikken, så går ud fra de lever op til de "krav" der er Tak for hjælpen piger

Anmeld

28. september 2012

Miss Church

Meilby skriver:

Nu har jeg købt et par hvide sandaler på sygeplejebutikken, så går ud fra de lever op til de "krav" der er Tak for hjælpen piger

Det gør de helt sikkert Go fornøjelse med praktikken 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.