Efterlønsbidrag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal du have udbetalt efterlønsbidrag?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

419 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. september 2012

birthee

Nå, nu er det 1. oktober på mandag - skal du have dit efterlønsbidrag udbetalt?

Har lavet en afstemning, men vil da gerne høre jeres argumenter for og imod, samt hvorfor I så har valgt som I har 

Knus Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Kindfed

Jeg bliver i ordningen. Jeg er 31 og får nok aldrig set skyggen af efterløn, men jeg vil ikke frasige mig muligheden for skattefri præmie, forlænget dagpengeret, seniorjob og den sidste ting, jeg ikke kan huske. Skulle jeg fortryde senere, kan man jo overføre pengene skattefrit til sin pensionsopsparing.

Anmeld

28. september 2012

serinasmor

Jeg har stemt blank

Jeg er først fyldt 30 efter det med udbetaling kom på tale ... jeg har derfor ikke noget at få udbetalt .... til gengæld har jeg fravalgt at indbetale rul ordningen af den ene årsag at jeg ikke tror på den findes når jeg bliver så gammel ... regner med at spare op på anden vis når jeg engang får job

Anmeld

28. september 2012

Troldemommi

Jeg har fået min udbetalt og de er også brugt, jeg har fået dem udbetalt i den måned efter min uddannelse var slut hvor man ellers ikke har en indtægt, så de blev brugt på noget fornuftigt

Monica

Anmeld

28. september 2012

Kloster

birthee skriver:

Har lavet en afstemning, men vil da gerne høre jeres argumenter for og imod, samt hvorfor I så har valgt som I har 

Knus Birthe

Ork det er længe siden, jeg fik mit udbetalt.

Det blev brugt til at få fjernvarme i huset. Så behøvede vi ikke dét lån...  Føler selv, det er en invistering i huset, vi har gjort.

Jeg fik dem hjem pga jeg ikke tror på, der er noget som helst, der hedder efterløn til den tid. Jeg er 35 år.

Anmeld

28. september 2012

Plysbjørnen

birthee skriver:

Knus Birthe

Nej... men har heller aldrig betalt 

Anmeld

28. september 2012

bvk

mine gik ind på kontoen i mandags, så nu skal de bare overføres til en ratepension, så jeg kan lave min egen "efterlønsordning"

Anmeld

28. september 2012

heaven

jeg har fået mine ud, og brugt dem til noget kloarkering der ikke fungere ordenligt - har gæld nok i huset, så det er rart ikke at skulle låne mere.... 

fremover skal eftelønsbeløbet sættes ind på en anden konto, og så fortsætter opsparringen der

Jannie

Anmeld

28. september 2012

Mussen2

Kort og godt ja de er udbetalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.