dumme økonomi!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Anonym trådstarter

Ihhh hvor er jeg træt af penge (i hvert fald når jeg ingen har!)

Har i dag måtte melde afbud til en venindes polterarbend fordi økonomien ikke kan bærer det Øv hvor er jeg ked af, at penge skal styrer alting og at vi aldrig har bare et lille overskud!

Vi har et meget stramt budget - ed et rådighedsbeløb på 5000 kr (2v og 2b)
I sidste mdr fik min kæreste en hel uges løn mindre udbetalt da hans chef ikke vil betale ham sygedagpenge (vi er i gang med en sag) hvilket betød at vi måtte trække på budgetten - penge der burde stå til denne mdr regninger.
Det resulterede i at vores regninger løb op i 30000 kr som vi skulle dække ud af vores alm løn, hvilket sætter os tilbage med et rådighedsbeløb på 1600 kr..

ØV! Ville ikke noget med indlægget andet end at lette mine tanker og frustrationer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Dinna88

Hvis det er grundet en dum chef, så burde I da kunne snakke med banken om kassekredit eller sådan noget.  

Anmeld

28. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Ihhh hvor er jeg træt af penge (i hvert fald når jeg ingen har!)

Har i dag måtte melde afbud til en venindes polterarbend fordi økonomien ikke kan bærer det Øv hvor er jeg ked af, at penge skal styrer alting og at vi aldrig har bare et lille overskud!

Vi har et meget stramt budget - ed et rådighedsbeløb på 5000 kr (2v og 2b)
I sidste mdr fik min kæreste en hel uges løn mindre udbetalt da hans chef ikke vil betale ham sygedagpenge (vi er i gang med en sag) hvilket betød at vi måtte trække på budgetten - penge der burde stå til denne mdr regninger.
Det resulterede i at vores regninger løb op i 30000 kr som vi skulle dække ud af vores alm løn, hvilket sætter os tilbage med et rådighedsbeløb på 1600 kr..

ØV! Ville ikke noget med indlægget andet end at lette mine tanker og frustrationer..

Sikke da en rådden chef!

Kan godt forstå at du er frustreret! Kan jo ikke rigtig hjælpe med andet end et stort og så håber jeg, at l kan spise lidt hos venner og familie eller noget, så det kan hjælpe lidt

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Hvis det er grundet en dum chef, så burde I da kunne snakke med banken om kassekredit eller sådan noget.  

Ja han er sgu ret belastende, men det hjalp bestemt heller ikke noget da min kæreste lagde sin opsigelse i samme øjemed, grundet nyt arbejde. Så blev han tøsefornærmet og er slet ikke til at tale med pt.

Banken vil ikke hjælpe os, da vi har gæld der ifm tab på hussalg og vi er bestemt heller ikke interesseret i at låne flere penge - vi skulle meget gerne snart kunne se os fri for alt hvad der hed gæld

Vi må bide i det sure æble, spise ved familie og ellers leve af billige retter i denne mdr. Og heldigvis får vi jo børnepenge d 20 så de kan gå til vinterstøvler, hue og vanter så er ungerne klar til vinteren

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Sikke da en rådden chef!

Kan godt forstå at du er frustreret! Kan jo ikke rigtig hjælpe med andet end et stort og så håber jeg, at l kan spise lidt hos venner og familie eller noget, så det kan hjælpe lidt

Ja han er nok det menneske på kloden der har stået bagerst da der blev uddelt empati og forståelse.

Vi må leve lidt på må og få hos familie osv. Min svigermor gav mig hendes rester fra igår med hjem, så maden i aften er sikret

I næste uge står den må billige retter som lasagne, frikadeller osv. Vi har det meste i fryseren så tror vi kan komme gennem næste uge for 400 kr.

Og så får vi heldigvis børnepenge d 20 så kan vi bruge lidt der på at fylde fryseren igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.