hjælpe til gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Anonym trådstarter

Vi har en kammerat som rejser til australien for at arbejde i landbruget i ½ år. Vi vil gerne give ham en gave inden han smutter eller en ting han kan tage med der ned..

Nogen der har nogle gode ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har en kammerat som rejser til australien for at arbejde i landbruget i ½ år. Vi vil gerne give ham en gave inden han smutter eller en ting han kan tage med der ned..

Nogen der har nogle gode ideer?

Ingen som kan hjælpe mig?

Anmeld

28. september 2012

Silas&Mille

Nu ved jeg ikke lige hvordan reglerne er, men hvis jeg var jer, ville jeg lave en kurv med en masse danske ting i. 

Altså ting som typisk kun kan fås i Danmark, fx remulade, rugbrød, rugbrødsblandinger (så kan han selv bage når han får lyst til rugbrød), piratos, flæskesvær osv

Men ved ikke om det er tilladt at tage med til Australien.

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Nu ved jeg ikke lige hvordan reglerne er, men hvis jeg var jer, ville jeg lave en kurv med en masse danske ting i. 

Altså ting som typisk kun kan fås i Danmark, fx remulade, rugbrød, rugbrødsblandinger (så kan han selv bage når han får lyst til rugbrød), piratos, flæskesvær osv

Det havde vi også tænkt på min vi har 1000 kr. at købe for

Anmeld

28. september 2012

SussieThyssen

Silas&Mille skriver:

Det er det ikke.
Bare til din orientering.

Fødevarer må ikke medtages , det er både Australien og New Zealand meget strikse med.

Anmeld

28. september 2012

SussieThyssen

Hvis gutten ikke har et digitalkamera, så kunne I jo give ham sådan et + ekstra kort med plads til mange flere billeder.

Anmeld

28. september 2012

Silas&Mille

SussieThyssen skriver:

Det er det ikke.
Bare til din orientering.

Fødevarer må ikke medtages , det er både Australien og New Zealand meget strikse med.

Tænkte det nok

Men var ikke sikker

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hvis gutten ikke har et digitalkamera, så kunne I jo give ham sådan et + ekstra kort med plads til mange flere billeder.

Rigtig god ide

Anmeld

28. september 2012

Gittemor09

SussieThyssen skriver:

husk at låne kameraet i smug og tag et billede af jer

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

husk at låne kameraet i smug og tag et billede af jer

Har allerede lavet en minde bog med de ting vi har oplevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.