Et knus kan jeg give dig.
Det er svært når man vænner verden til at man er den stærke og klippen, og der så ingen er, når man selv har brug for en.
Pyyyhha...har selv været der.
Desværre er det sjældent sådan, at begge to i et forhold kan være stærke for den anden, det er som regel kun den ene, der er det, den som er den bærende, og det må du lære at leve med.
Men du skal også lære ikke hele tiden at stille dig til rådighed som klippen.
Du må lære at sige: Det ved jeg ikke, det må du selv løse! I stedet for at sige: Nu skal jeg 
Men når først du har lært det, så vil det også gå lidt bedre.
Husk du er dig selv nærmest, og bliver du brugt op, så er der ingen ting.
Du må ganske enkelt sige til din mand, at nu har DU brug for hjælp og støtte, ligesom du hjælper og støtter ham, når han har brug for det, or nu har du brug for an pause...et break. Du må forklare ham at et parforhold bygger på, at man er der for hinanden, og at det ikke kun gælder den ene vej, så han må lægge sin egoisme på hylden og give, som du giver ham, efter bedste evne naturligvis.
Og tag så den pause.
Spørg dig selv, hvad DU ønsker, i stedet for hvad andre ønsker, og gå så efter de mål. Forkæl dig selv, sig fra. Lad være med at lade dig misbruge.
Det er i orden at lade sig bruge, men aldrig at lade sig misbruge. Kan du følge mig?

1000 kærlige knus
Sussie