Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
La´chrissen skriver:Ja eller for nogen er det nok ikke noget, men for os er det. Vi har valgt at tage en laaaang pause fra icsi behandlingen. For vi har kun et forsøg tilbage og jeg er så småt ved at blive godt og grundig tosset oven i knolden. Jeg har ikke måtte dyrke al den motion jeg ellers normalt gør, og andre fritids ting var man også faldet lidt af på. Når man så heller ikke har et arbejde og en masse veninder ja så bliver hverdagen sgu hård. Så nu er beslutningen taget at operation job er sat ind, så er det på plads Og så kan jeg nå at på den hpv vaccine, da jeg er så heldig at det lige kan nåes med min alder. Så når det er overstået og jeg har tabt mig nogle kilo og blevet i super form med et godt job, ja så går vi i gang igen Så tusind tak for jeres støtte i mit forløb det har betydet meget, men det næste stykke tid kommer jeg nok ikke så meget online, da det minder for meget om vores største ønske, men skal nok kigge forbi ind imellem. Jeg glæder mig til at vende tilbage med fuld skrue
tarkoflen skriver: Hej sødeDet lyder som en god beslutning for jer! Kan godt forstå, at l trænger til en pause!Jeg håber alt det bedste for jer, og at du får noget ro, finder drømmejobbet og at l så derefter kan komme stærkt igen!Stort
Hej sødeDet lyder som en god beslutning for jer! Kan godt forstå, at l trænger til en pause!Jeg håber alt det bedste for jer, og at du får noget ro, finder drømmejobbet og at l så derefter kan komme stærkt igen!Stort
Tillykke med din beslutning Det kan lyde mærkeligt, men jeg synes det er flot, at du har kunne træffe den!
Vi tog selv en pause fra behandling, da jeg testede negativt i februar og indtil juni måned. Det var en rigtig god ting, da jeg kunne fokusere på nogle andre ting og begynde at se det dejlige i livet igen.
Jeg tror det er rigtig sundt at tage en pause, når man er helt kørt ned, for behandling kan være rigtig hårdt, både fysisk men især psykisk.
Jeg håber, at det kan give dig en velfortjent pause, og at du vil vænne stærkt tilbage og kampklar
La´chrissen skriver: Ja eller for nogen er det nok ikke noget, men for os er det. Vi har valgt at tage en laaaang pause fra icsi behandlingen. For vi har kun et forsøg tilbage og jeg er så småt ved at blive godt og grundig tosset oven i knolden. Jeg har ikke måtte dyrke al den motion jeg ellers normalt gør, og andre fritids ting var man også faldet lidt af på. Når man så heller ikke har et arbejde og en masse veninder ja så bliver hverdagen sgu hård. Så nu er beslutningen taget at operation job er sat ind, så er det på plads Og så kan jeg nå at på den hpv vaccine, da jeg er så heldig at det lige kan nåes med min alder. Så når det er overstået og jeg har tabt mig nogle kilo og blevet i super form med et godt job, ja så går vi i gang igen Så tusind tak for jeres støtte i mit forløb det har betydet meget, men det næste stykke tid kommer jeg nok ikke så meget online, da det minder for meget om vores største ønske, men skal nok kigge forbi ind imellem. Jeg glæder mig til at vende tilbage med fuld skrue
Ja eller for nogen er det nok ikke noget, men for os er det. Vi har valgt at tage en laaaang pause fra icsi behandlingen. For vi har kun et forsøg tilbage og jeg er så småt ved at blive godt og grundig tosset oven i knolden. Jeg har ikke måtte dyrke al den motion jeg ellers normalt gør, og andre fritids ting var man også faldet lidt af på. Når man så heller ikke har et arbejde og en masse veninder ja så bliver hverdagen sgu hård. Så nu er beslutningen taget at operation job er sat ind, så er det på plads Og så kan jeg nå at på den hpv vaccine, da jeg er så heldig at det lige kan nåes med min alder. Så når det er overstået og jeg har tabt mig nogle kilo og blevet i super form med et godt job, ja så går vi i gang igen Så tusind tak for jeres støtte i mit forløb det har betydet meget, men det næste stykke tid kommer jeg nok ikke så meget online, da det minder for meget om vores største ønske, men skal nok kigge forbi ind imellem. Jeg glæder mig til at vende tilbage med fuld skrue
Hvor er det flot at i kan tage sådan en beslutning! Jeg tror det er et rigtig sundt valg, men alligevel ikke noget man bare lige gør!
Jeg håber at den næste tid bliver fyldt med gode oplevelser og en masse positiv energi, til den tid hvor i vil forsøge igen!
Al mulig held og lykke til jer
Putomanen skriver: Tillykke med din beslutning Det kan lyde mærkeligt, men jeg synes det er flot, at du har kunne træffe den! Vi tog selv en pause fra behandling, da jeg testede negativt i februar og indtil juni måned. Det var en rigtig god ting, da jeg kunne fokusere på nogle andre ting og begynde at se det dejlige i livet igen. Jeg tror det er rigtig sundt at tage en pause, når man er helt kørt ned, for behandling kan være rigtig hårdt, både fysisk men især psykisk. Jeg håber, at det kan give dig en velfortjent pause, og at du vil vænne stærkt tilbage og kampklar
Viventerdig skriver: Sender dig en masse kærlige tanker og .. Med ønske om lækker krop, job og bæbz
Sender dig en masse kærlige tanker og .. Med ønske om lækker krop, job og bæbz
Miss Church skriver: Hvor er det flot at i kan tage sådan en beslutning! Jeg tror det er et rigtig sundt valg, men alligevel ikke noget man bare lige gør! Jeg håber at den næste tid bliver fyldt med gode oplevelser og en masse positiv energi, til den tid hvor i vil forsøge igen! Al mulig held og lykke til jer
La´chrissen skriver: Mange tak, det har også været en hård beslutning at skulle opgive/ udskyde ens ønske. men min kæreste har været meget onde over den beslutning og sagt, nu tror jeg vist vi skal tage en tung af gangen. Og fra en anden række følge end først valgt ja det er helt klart det psykiske der er det hårdeste. Er næsten ved at ramme bunden, så nu skal der ro på hovedet, så man som du siger kan nyde livet igen. Og jeg skal nok vende tilbage. I slipper ikke for mig Nu til aften kan jeg med ro på sindet og næsten god samvittighed nyde en flaske rødvin med manden min Hihi
Mange tak, det har også været en hård beslutning at skulle opgive/ udskyde ens ønske. men min kæreste har været meget onde over den beslutning og sagt, nu tror jeg vist vi skal tage en tung af gangen. Og fra en anden række følge end først valgt ja det er helt klart det psykiske der er det hårdeste. Er næsten ved at ramme bunden, så nu skal der ro på hovedet, så man som du siger kan nyde livet igen. Og jeg skal nok vende tilbage. I slipper ikke for mig Nu til aften kan jeg med ro på sindet og næsten god samvittighed nyde en flaske rødvin med manden min Hihi
Jeg tror virkelig at det er vigtigt, at vi beholder glæden ved livet, også uden børn. Derfor kan en pause være rigtig godt. Jeg håber, at du kan bruge tiden til at opfylde nogle af dine andre mål
Det er bare fantastisk at kunne drikke rødvin igen, det er også en af de glæder jeg nyder meget, når vi ikke er i behandling
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128