Børnesår, hvad gjorde I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Morstina

Ja så er min datter på knap 2 år blevet ramt af børnesår... I løbet af dagtimerne virker hun ikke som om hun er generet af det, men hun vil ikke sove når vi når aften...mit spørgsmål er om I andre også havde søvnproblemer i forbindelse med børnesår? Jeg ved ikke rigtig om jeg skal holde fast i at hun skal sove eller om jeg skal tro på at det genere hende og lade hende putte med mor.. Problemet er at begge dele er prøvet og forskellen er at lader jeg hende ligge i sin egen seng, græder hun til omkring kl 22 og falder så i søvn...putter hun med mor er hun bare vågen til kl 22 og falder så i søvn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Munder

De gange min datter har haft det, har hun ikke været synderlig generet af det. Men det er jo forskelligt fra barn til barn.

Hvor meget er det? Det kan jo godt være, det generer, når hun ligger ned. (ellers er hun bare en snu lille pige, og har allerede lært kunsten at manipulere med mor - ligesom min datter i den alder)

Anmeld

28. september 2012

Mamalou

Min søn har haft børnesår en gang, men var ikke generet af det som du beskriver. Han fik dog feber, hvilket du skal være opmærksom på, for så kan det betyde at der er gået infektion i det og så skal hun have antibiotika. 

Jeg ville nok lade hende putte med mor, for hvis din datter normalvis sover fint selv, så tænker jeg at hun fortæller dig, at alting ikke er som de skal være og at hun har brug for lidt ekstra omsorg og tryghed.

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.