gave ønsker til 5 årig pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.492 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2012

anja89

Nu fylder min dejlige pige snart 5 år og jeg har ingen ide til hvad jeg skal give hende 

Hun har masser legetøj og hun har ikke nævnt nogle ønsker om legetøj.

Ved hun får masser tøj af familien så dette er heller ikke den bedste mulighed, samt hun får nye ridestøvler af sin olde så den er også brugt..

Har selvfølge spurgt hende hvad hun ønsker sig og der svare hun at hun ønsker sig sin egen hest  men det har jeg ærligt måtte fortælle hende at det har mor ikke råd til 

Håber i kan give mig nogle ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

lene

top model og opgavebøger er et hit hos min 5 årige pige, ellers er det barbie,polly pockets og huns elsker sin cykel, rulleskøjter og løbehjul

Anmeld

28. september 2012

helle85

anja89 skriver:

Nu fylder min dejlige pige snart 5 år og jeg har ingen ide til hvad jeg skal give hende 

Hun har masser legetøj og hun har ikke nævnt nogle ønsker om legetøj.

Ved hun får masser tøj af familien så dette er heller ikke den bedste mulighed, samt hun får nye ridestøvler af sin olde så den er også brugt..

Har selvfølge spurgt hende hvad hun ønsker sig og der svare hun at hun ønsker sig sin egen hest  men det har jeg ærligt måtte fortælle hende at det har mor ikke råd til 

Håber i kan give mig nogle ideer

hvad med sådan nogen aktivitet bøger/spil hvor man kan lærer bogstaver og små regnestykker,

eller en kugle ramme ,

lego frinds

det er hvad jeg har i tankerne til min datter til jul da vi har købt en fødselsdagsgave til hende.
hun leger næsten ikke med sit legetøj,
men til gengæld er hun glad for at tælle og prøver at lærer alfabetet.

Anmeld

28. september 2012

Munder

Lego Friends Lego Friends Lego Friends.

Min datter elsker det, og der er bare så meget leg i det, så det vil jeg klart anbefale!!!!

Anmeld

28. september 2012

Mamalou

Nu ved jeg ikke hvad dit budget er? Min tidligere bonusdatter er ret vild med sin Nintendo DS. 

Ellers er der 40% på barbie i Føtex denne weekend. Prøv at tjekke reklamerne

Vh. Louise

Anmeld

28. september 2012

anja89

lene skriver:

top model og opgavebøger er et hit hos min 5 årige pige, ellers er det barbie,polly pockets og huns elsker sin cykel, rulleskøjter og løbehjul

Hun er lidt af en drenge pige så topmodel og babie er ikke lige hende og hun har allerede cykel, løbehjul og rulleskøjter

Anmeld

28. september 2012

anja89

helle85 skriver:

hvad med sådan nogen aktivitet bøger/spil hvor man kan lærer bogstaver og små regnestykker,

eller en kugle ramme ,

lego frinds

det er hvad jeg har i tankerne til min datter til jul da vi har købt en fødselsdagsgave til hende.
hun leger næsten ikke med sit legetøj,
men til gengæld er hun glad for at tælle og prøver at lærer alfabetet.

Hun har masser spil og lære bøger... Men LEGO friends kunne måske være noget 

Anmeld

28. september 2012

anja89

Munder skriver:

Lego Friends Lego Friends Lego Friends.

Min datter elsker det, og der er bare så meget leg i det, så det vil jeg klart anbefale!!!!

Kunne være det var noget for hende 

men tror du også det er noget selv om hun er en drenge pige

Anmeld

28. september 2012

anja89

Mamalou skriver:

Nu ved jeg ikke hvad dit budget er? Min tidligere bonusdatter er ret vild med sin Nintendo DS. 

Ellers er der 40% på barbie i Føtex denne weekend. Prøv at tjekke reklamerne

Vh. Louise

sidste år fik hun nintendo ds og hun elsker at bruge den, men syntes bare hun har rigelig spil til den pt.

og hun er ikke rigtig en babie pige desværre 

Anmeld

28. september 2012

Munder

anja89 skriver:

Kunne være det var noget for hende 

men tror du også det er noget selv om hun er en drenge pige

Det tror jeg. Man kan jo købe noget af det med dyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.