Barselsgave til mor og barn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

morethanperfect

ano14316 skriver:

Hvem med en lækker ammevenlig top?

Hun har købt rigtig mange .. Så ved ikke helt om det ville være dumt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

morethanperfect

Vivian67 skriver:

Prøv at se denne hjemmeside: http://vuggevisen.dk/, syntes det er en rigtig god idé

Uhh den var ellers fin ..

Meen , det skal være noget som jeg kan gå ud og købe i en butik .. 
Kan ikke rigtig nå at bestille det hjem og vil jo gerne ha det med på sygehuset til hende  

Anmeld

27. september 2012

morethanperfect

Tabula Rasa skriver:

Hvad med en lækker kurv med madvarer? Da min nære veninde fødte, lavede jeg en stor kurv med bagværk. Muffins, pølsehorn, boller. Vi havde holdt babyshower, så hun havde fået ting til baby, så det ville jeg ikke give igen. Hvis du ikke kan nå at bage selv, kan du jo købe noget lækkert frisk bagværk eller noget. Min veninde blev vildt glad for det

Jeg tror ikke hun ville blive glad for det , da hun har taget virkelig meget på i sin graviditet .. Men måske noget frugt i stedet 

Anmeld

27. september 2012

Tabula Rasa

morethanperfect skriver:

Jeg tror ikke hun ville blive glad for det , da hun har taget virkelig meget på i sin graviditet .. Men måske noget frugt i stedet 

Du kan jo sige hun også kan bruge det til barselsgæsterne.. Jeg tog også rigtig meget på, og jeg ville ønske nogen ville være kommet med den slags

Anmeld

27. september 2012

morethanperfect

Tabula Rasa skriver:

Du kan jo sige hun også kan bruge det til barselsgæsterne.. Jeg tog også rigtig meget på, og jeg ville ønske nogen ville være kommet med den slags

Det tror jeg desværre bare ikke hun vil ha
Hun er meget ked af sin krop og meget indstillet på at tabe sig rigtig hurtigt .. Så tror desværre slet ikke det er noget for hende .. 

Anmeld

27. september 2012

Tabula Rasa

morethanperfect skriver:

Det tror jeg desværre bare ikke hun vil ha
Hun er meget ked af sin krop og meget indstillet på at tabe sig rigtig hurtigt .. Så tror desværre slet ikke det er noget for hende .. 

Jamen hvad overvejer du så, når du har afvist alle idéer i tråden indtil videre? Det kunne jo også være rigtige madvarer, eller en kurv med basisvarer, som hun kan bruge til nem madlavning den første tid. Nogle grøntsager og langtidsholdbare ting som grov pasta, brune ris osv. osv.

Anmeld

27. september 2012

morethanperfect

Tabula Rasa skriver:

Jamen hvad overvejer du så, når du har afvist alle idéer i tråden indtil videre? Det kunne jo også være rigtige madvarer, eller en kurv med basisvarer, som hun kan bruge til nem madlavning den første tid. Nogle grøntsager og langtidsholdbare ting som grov pasta, brune ris osv. osv.

Jeg er virkelig på helt bar bund .. Hun har jo alt , men syns jeg har lyst til at gi hende et eller andet .. 

Ja brune ris og grøntsager DET var en god idé !

Og nu kommer jeg til at tænke på en gårdbutik vi var henne den anden dag som hun var helt vild med da det var ren økologi ..
Tak   

Anmeld

27. september 2012

Vivian67

morethanperfect skriver:

Uhh den var ellers fin ..

Meen , det skal være noget som jeg kan gå ud og købe i en butik .. 
Kan ikke rigtig nå at bestille det hjem og vil jo gerne ha det med på sygehuset til hende  

Som jeg læser på siden, så skal du bare downloade sangen og selv udskrive et cover.

Eller hvad med at give hende et klippekort f.eks. til at du kommer og pudser hendes vinduer, handler ind for hende, tager den lille et par timer mens hun laver noget for sig selv eller med kæresten, find selv på flere ting der lige kan passe til hende

Anmeld

27. september 2012

Tabula Rasa

morethanperfect skriver:

Jeg er virkelig på helt bar bund .. Hun har jo alt , men syns jeg har lyst til at gi hende et eller andet .. 

Ja brune ris og grøntsager DET var en god idé !

Og nu kommer jeg til at tænke på en gårdbutik vi var henne den anden dag som hun var helt vild med da det var ren økologi ..
Tak   

Det lyder som en god ting - Man kan ofte få rigtig lækre ting sådanne steder. Måske også lidt sundere snacks som tørret frugt og sådan. Det er måske ikke den typiske gave, men hvis jeg skal lyde total utaknemmelig var jeg faktisk lidt træt af at ikke en eneste havde tænkt på noget til mig, for vores datter manglede jo i virkeligheden intet. Og jeg havde lige været gennem hård graviditet og fødsel Så synes det er rigtig smukt af dig at ville forkæle hende.

Anmeld

27. september 2012

morethanperfect

Vivian67 skriver:

Som jeg læser på siden, så skal du bare downloade sangen og selv udskrive et cover.

Eller hvad med at give hende et klippekort f.eks. til at du kommer og pudser hendes vinduer, handler ind for hende, tager den lille et par timer mens hun laver noget for sig selv eller med kæresten, find selv på flere ting der lige kan passe til hende

Nåå for pokker .. Havde jeg ikke lige set
Ehm , jeg er desværre selv højgravid med termin søndag , ellers havde jeg med glædet taget hendes nogle timer Hehe ..

Tror jeg laver en kurv med lidt fra en økologisk gårdbutik vi var i , i går .. Og måske lidt småting fra babysam også ..
Tak for forslag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.