Hurtig hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. september 2012

Tabula Rasa

Må min datter sove med min hovedpude i nat? Vi har kæmpet 2 timer om at få hende til at sove, og det er endelig lykkes.. I barnevognen... med min hovedpude! Det eneste der virkede! Må hun godt sove med den i nat, eller er det farligt? Hun er et år... cirka

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Dot D

Det ville jeg gøre, hvis det bare er for en enkelt nat. I trænger garanteret alle til søvnen

Men jeg vil ikke gøre det til en daglig begivenhed, for det er nakken slet ikke klar til...

Sov godt

Anmeld

27. september 2012

Koen.

De anbefaler det vist ikke, MEN min datter sov med hovedepude fra hun var 11 mdr ellers kunne hun slet ikke sove håber i får en god nats søvn

Anmeld

27. september 2012

Maja88

kan du ikke lige så stille byyte den ud ned en af sine t shirts

Anmeld

27. september 2012

Tabula Rasa

Dot D skriver:

Det ville jeg gøre, hvis det bare er for en enkelt nat. I trænger garanteret alle til søvnen

Men jeg vil ikke gøre det til en daglig begivenhed, for det er nakken slet ikke klar til...

Sov godt

Så tror jeg hun får lov.. Men hvad skal jeg så sove med? haha Men det er jo også en stor pude, så den støtter også det nederste af ryggen, så det er måske en formildende omstændighed, når det nu endelig skal være

Anmeld

27. september 2012

Tabula Rasa

tanja. skriver:

De anbefaler det vist ikke, MEN min datter sov med hovedepude fra hun var 11 mdr ellers kunne hun slet ikke sove håber i får en god nats søvn

Hun er også begyndt at blive et mega puttehoved, hun lægger sig hele tiden på min pude, op af hynder og hvad hun nu kan komme i nærheden af. Måske noget modelindlæring, hun har set far og mor for meget med puder! Hehe! Men tak

Anmeld

27. september 2012

Tabula Rasa

Maja88 skriver:

kan du ikke lige så stille byyte den ud ned en af sine t shirts

Men det er vel "lige så slemt" som en hovedpude så? Bortset fra det ikke er lige så blødt.. Men tror hun vågner så. Hun hoster også i øjeblikket, så måske er det ok hovedet ligger lidt højere end normalt. Bette myr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.