Mulig svamp i underlivet + prøver at blive gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. september 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er i den situation, at jeg lige har haft mens, og før det kom, virkede det som om, at jeg havde tegn på svamp i underlivet.

Samtidig for jeg hjælp til at stimulere min ægløsning vha piller, som jeg startede på i går og dem dage frem.

Derfor er mit spørgsmål:
hvad ville I vælge
- Prøve at blive gravid og tage sig af svampen bagefter?
- Eller få brugt med svampen, og derefter prøve at blive gravid, som muligvis først vil blive i næste cyklus?

Jeg kan bare mærke på mig selv, at jeg sådan har lyst til mulighed ét, da det krimler i mig for at blive gravid nu/snart... Det er så hårdt, at ens veninder/venner for børn, og det lader sig vente hos os...  

Håber I kan hjælpe mig

Hilsen den fortvivlet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Muhmi

Ville anbefale at du ventede... Hvis du har svamp så vil det altså ikke være sønderligt behageligt for dig at dyrke sex.. Og vil man forbinde sin graviditet/barn med at det egentlig ikke var verdens mest romantiske tidspunkt det blev gjort på, hvis det kunne undgåes? 

Ved godt at med pb så er sexen ikke altid helt så romantisk som den kunne være, men jeg ville bstemt ikke vente med at behandle mig hvis jeg vidste at jeg havde svamp, det gør mega nullernaller (synes jeg) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.