Hej allesammen 
Jeg er ny herinde på baby.dk og er herinde mest fordi jeg har brug for nogle gode og stærke råd!
Jeg har min lille skønhed (Jacqueline) som er 2 år nu.. Jeg har mange problemer med faren, og jeg ved ikke hvordan jeg skal takle alle de her ting. Jeg har været inde og læse og psykologi, og (psykopatisme) som jeg er ret sikker på at han næsten har ALLE symptomerne..
Jeg bliver chikaneret af ham, på mobilen på internettet, og ikke mindst min bopæl.. Politiet kan ikke hjælpe mig fordi vi har fællesforældremyndighed.
Han henvender sig hos kommunen meget ofte og forklare dem at jeg er en dårlig mor, hashoman og uansvarlig som mor 
Socialforvaltningen har været hos os, uanmeldt uden tegn på uryddet hjem, stoffer eller utrygge rammer.
Han bliver ved, og har nu søgt om ændring af bopæl.. han skriver højt og tydeligt til statsamtet, IGEN at jeg har brug for psykisk hjælp, fordi jeg er SPALTET. Hvad skal jeg gøre for at slippe af med ham og kan jeg egentlig gøre noget ??
jacquelines far har en barndom med utallige former for omsorgsvigt og skadet adfærd. Ungdommen har været fyldt med kriminalitet som stoffer, indbrud og bedrag.
jeg har været vidne til mange ting og jeg har desværre ingen beviser.
Jeg er meget bekymret for at de tager min uundværlig pige fra mig
de har truet mig, fordi de mener jeg ikke rigtig gøre noget ved det. Jeg gør alt i min fulde magt, men det er simpelhent så hårdt at være igennem alt det her. Jeg har prøvet at snakke faren til fornuft, hvilket hjælper måske den første uge. Jeg har også prøvet at snakke med min sagsbehandler, vuggestuen og selvfølgelig politiet. Vuggestuen begynder at blive bekymret for vores datter, og de mener hun har brug for omsorg og tryghed. Det skal siges, at faren har en meget aggressiv adfærd og viser det ofte med vold mod mig foran Jacqueline.
Jeg gør alt i hverdagen for at give Jacqueline trygge rammer, omsorg, kærlighed, og en stabil hverdag. Det går også meget godt, indtil hun kommer hjem fra samvær og vi skal starte forfra med alt. Hun slår, bider og råber når hun er hjemme igen..
Samvær er hver 2 weekend hos far. fra fredag til mandag.
Jeg skal til møde hos statsamtet og vil søge om fuld forældremyndighed i november månede, jeg har lidt beviser som smser med trusler, billeder af meget rød numse, og papir på at faren er psykisk ustabil..
Håber nogen muligvis har været igennem det samme, eller nogen som har nogen gode råd til hvem jeg kan tale med om det, eller hvad jeg kan gøre for at takle hele situationen. Jeg mener selv at jeg klare det rigtig godt, og at jeg er værdig nok til at få hele forældremyndigheden.
Det måske lidt et råb om hjælp, eller for at få lettet hjertet 
#denmegetbekymredemor
ps: jeg er anonym herinde fordi jeg ikke vil udsættes for flere problemer