legetøj til pige på 4 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.733 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. september 2012

Anitta J

Min helt igennem fantastiske datter fylder 4 år til oktober, men jeg er virkelig på bar bund med hvad jeg skal give hende.

så piger/kvinder og i kære mænd, hvad leger jeres 4 årige piger med? hvad er et hit hos netop jeres barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Sara.

camian skriver:

Min helt igennem fantastiske datter fylder 4 år til oktober, men jeg er virkelig på bar bund med hvad jeg skal give hende.

så piger/kvinder og i kære mænd, hvad leger jeres 4 årige piger med? hvad er et hit hos netop jeres barn?

Min pige bliver 5 til oktober og det hun har leget mest med det sidste lange stykke tid er:

Barbie!!! KÆMPE hit.

tusser, maling, klippe og aaaaalt muligt kreativt!

Udklædning.

Dukker.

Mad, butik lege...

Perler

Anmeld

27. september 2012

Anitta J

Sara. skriver:

Min pige bliver 5 til oktober og det hun har leget mest med det sidste lange stykke tid er:

Barbie!!! KÆMPE hit.

tusser, maling, klippe og aaaaalt muligt kreativt!

Udklædning.

Dukker.

Mad, butik lege...

Perler

tak for svar barbier, samt dukker har hun en del af. også udklædning samt tusser perler osv :/ køkken+en masse tilbehør.

Anmeld

27. september 2012

Maise86

Min datte bliver 4 til november og det eneste hun ønske sig er modellervoks

ej hun elsker ting som modellervoks, perler og maling hvor hun kan sidde og fordybe sig, så ingen store forkromede ønsker herfra

Anmeld

27. september 2012

Sara.

De her to spil kunne også være en ide. De er rigtig gode!! og lærerige... Min datter elsker at spille dem! (mange instiutioner har dem også)

Haba Frugthaven

http://olisan.dk/haba-571/haba-spil-422/familiespil-423/frugthaven-spil-330.html

eller Vildkatten http://www.br.dk/Kategorier/Br%E6tspil%20og%20puslespil/Spil/Vildkatten.aspx?id=859416&vid=023976&s_kwcid=TC|13954|vildkatten||S|b|22499514953&gclid=CNG7sO271rICFcoumAodBkQAfgr

Anmeld

27. september 2012

trunte89

her hitter alle former for spil! især 'ariel' er et stort hit. ellers er pet shop også populært og andre små figurer smølfer og disneyfigurer.. Så alt kreativt elsker hun. playmobil og lego. isør dublo hitter selvom hun er 4,8 år.

Anmeld

27. september 2012

Klematis

Hos os er det barbie og polly pockets og playmobil i prinsesseudstyr.
Efter vi var en tur i bio og se Modig, fik hun en Merida dukke i fødselsdagdgave (4år) og den er nu også et stort hit.

Anmeld

28. september 2012

Anitta J

Maise86 skriver:

Min datte bliver 4 til november og det eneste hun ønske sig er modellervoks

ej hun elsker ting som modellervoks, perler og maling hvor hun kan sidde og fordybe sig, så ingen store forkromede ønsker herfra

modellervoks var en god ide, det er jeg sikker på hun vil blive rigtig glad for

Anmeld

28. september 2012

Ciss

Alle slags små figurer. Lego, Playmobil, Disneyfigurer, Fisherpricefigurer osv. De bor i dukkehuset, kører i bussen, leger på bondegården osv.

Diverse hobbyting: Perler, tegne/male-udstyr, filt, lim og saks osv

Cykel, løbehjul.

Udklædningstøj

Opgavebøger m klistermærker

Dukker m dukketøj.

Og ellers det meste - både babylegetøj og legetøj for størrebørn kan bruges. Stort set hele legekataloget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.