Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvordan er det nu med gummistøvler? Er det for tidligt for hende at gå med dem når hun kun er14 måneder. Hun går sådan ok sikkert, men alligevel tænker jeg om de sidder for løst på hende. håber i kan hjælpe lidt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis hun går, når hun er ude, så køb et par gode gummistøvler der ikke sidder løst på foden.
Ellers kan hun bruge "futter" lidt endnu, de er også vandtætte (men selvfølgelig ikke så meget som gummistøvler )
Prinsesse2ben skriver: hvordan er det nu med gummistøvler? Er det for tidligt for hende at gå med dem når hun kun er14 måneder. Hun går sådan ok sikkert, men alligevel tænker jeg om de sidder for løst på hende. håber i kan hjælpe lidt
Nessie skriver: Hvis hun går, når hun er ude, så køb et par gode gummistøvler der ikke sidder løst på foden. Ellers kan hun bruge "futter" lidt endnu, de er også vandtætte (men selvfølgelig ikke så meget som gummistøvler )
Jeg har lidt udkig på bundgaards gummistøvler har du erfaring med dem?
Prinsesse2ben skriver: Jeg har lidt udkig på bundgaards gummistøvler har du erfaring med dem?
Vi har Bisgaard til vores søn. Han har åbenbart en smal fod, og de var smalle i det. Damen i skobutikken sagde at Bundgaard også er smalle, så det kan være det skal være noget i den stil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128