Forviret over menstration.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. september 2012

Rikke mor

Hej.. 

Jeg er lidt forvirret, da jeg plejer at få en kraftig menstration hver gang.. Denne her gang, har den været vandet, og meget mærkerødt.. Havde sex i morges med manden, og har slet ikke blødt efterfølgende - overhovedet.. 

Har døjet med spændte bryster (kunne næstem ikke være i min bh) og hovedpine de sidste par dage.. 

MEN jeg har taget en graviditetestest fra billigteste, som måler helt ned til 25 hcg.. Så forstår det ikke rigtigt, fordi den viste overhovedet intet.. 

hvad tænker I det kunne være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

miig1989

Projekt baby skriver:

Hej.. 

Jeg er lidt forvirret, da jeg plejer at få en kraftig menstration hver gang.. Denne her gang, har den været vandet, og meget mærkerødt.. Havde sex i morges med manden, og har slet ikke blødt efterfølgende - overhovedet.. 

Har døjet med spændte bryster (kunne næstem ikke være i min bh) og hovedpine de sidste par dage.. 

MEN jeg har taget en graviditetestest fra billigteste, som måler helt ned til 25 hcg.. Så forstår det ikke rigtigt, fordi den viste overhovedet intet.. 

Det kan jo stadig godt være , du er gravid, men bare ikke har dannet nok hcg endnu så test igen i morgen eller om et par dage

Anmeld

27. september 2012

MariaKyedDK

Projekt baby skriver:

Hej.. 

det kan være at du tænker for meget over det... men ellers kontakt lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.