Ja, nu er den desværre gal igen.
De der læste denne tråd kan måske huske hvad det handler om.
https://www.baby.dk/debat/185973pi1/ordet-er-frit/f ik-et-kaempe-chok-idag-.aspxMin kære far er indlagt igen og denne gang er den rigtig slem. Han blev indlagt med vejrtrækningsproblemer og de mente at han havde fået en slem lungebetændelse. Først igår går det op for mig, hvor slemt det egentlig er ! Jeg får atvide at min far dårligt kan trække vejret, dårligt kan snakke, ingen appetit har og har derfor ikke spist i 14 dage og så er han for afkræftet til at blive flyttet eller få taget prøver. De ved heller ikke hvad der har udløst det, om det
er lungebetændelse, en ny plodprop eller begge dele. Og de kan ikke scanne ham, fordi nogle tal for et-eller-andet er meget dårlige. Det hele er noget lort, og lægerne siger han har givet op !

Var inde hos ham igår og da sagde lægerne at det var blevet lidt bedre med vejrtrækningen så det så lysere ud.. jeg håber bare at det går den rigtige vej nu.
Jeg er slet ikke klar til at miste min far, jeg ville ikke kunne bære det ! Bare tanken om det væreste det kunne ske, og jeg bryder sammen ! Det er sg* hårdt det her.

Jeg vil ikke rigtig noget med indlægget, havde bare lige brug for at få det luftet..
Anmeld