har lige et spørgsmål om egenbetaling til børnepasning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. september 2012

An&Jo

Jeg ved jo at man kan få det der søskende rabat, så man kun betaler halvdelen for den billigste plads, men jeg er kommet lidt i tvivl om det også gælder når børnene slet ikke er søskende..

Vi er ved at undersøge hvad det vil koste os HVIS bonussen flytter op til os, og blev lidt i tvivl om hvordan det fungerer med betaling..

får man søskende rabat for det ene barn bare fordi de bor sammen, eller skal vi regne med fuld pris for begge to i og med at de ikke er søskende af blod??

altså gælder det husstanden eller om man er blodbeslægtet??
Nogen der ved det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

klmf

Det var da et vældig godt spørgsmål! Men de er vel halvsøskende? Altså det er vel ikke helt 'uden fælles blod' så at sige? For så er de jo også søskende. Uanset hvad, så må det logiske være, at I får rabatten, hvis barnet bor hos jer og det er jer, der betaler for pladserne.

Anmeld

27. september 2012

Carina:-)

Det gælder husstand.

For barnet bor hos jer,og I har forsøgerpligten.

Det ville jo også gælde hvis barnet  var f.eks adoptivbarn ,så det har intet med biologien at gøre

Anmeld

27. september 2012

An&Jo

lotchen skriver:

Det var da et vældig godt spørgsmål! Men de er vel halvsøskende? Altså det er vel ikke helt 'uden fælles blod' så at sige? For så er de jo også søskende. Uanset hvad, så må det logiske være, at I får rabatten, hvis barnet bor hos jer og det er jer, der betaler for pladserne.

Jo de har hverken samme far eller mor, det var derfor jeg kom i tvivl..

Anmeld

27. september 2012

An&Jo

Carina:-) skriver:

Det gælder husstand.

For barnet bor hos jer,og I har forsøgerpligten.

Det ville jo også gælde hvis barnet  var f.eks adoptivbarn ,så det har intet med biologien at gøre

Super, det var bare lige det jeg skulle vide..

Anmeld

27. september 2012

klmf

An&Jo skriver:

Jo de har hverken samme far eller mor, det var derfor jeg kom i tvivl..

Nårh, jeg troede det var din kærestes barn

Anmeld

27. september 2012

An&Jo

lotchen skriver:

Nårh, jeg troede det var din kærestes barn

Det er os kærestens barn, men kæresten er ikke far til min dreng.. vi har hver et barn fra tidligere nemlig..

Anmeld

27. september 2012

klmf

An&Jo skriver:

Det er os kærestens barn, men kæresten er ikke far til min dreng.. vi har hver et barn fra tidligere nemlig..

Okay, så er det der jeg er gået forkert, troede begge dine havde samme fædrene ophav. Men mon ikke det er ligegyldigt ift. betaling, det er jo stadig hans barn og uanset hvad vil det bo ved jer og være jer, der betaler regningen

Anmeld

27. september 2012

Stjerneskud

Hvis børnene bliver oprettet på den samme sag i forhold til institutionen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.