Så er det børnehave tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. september 2012

4kløver

Ja så begynder Xenya på mandag. Har ikke haft det helt vildt godt med det. Men efter et besøg mere kunne jeg mærke og se at hun bare skulle være der og hun skal nok klare det.
Så nu er det bare farmand der skal se det. Han har taget fri så han kan køre hende ind..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

MariaKyedDK

4kløver skriver:

Ja så begynder Xenya på mandag. Har ikke haft det helt vildt godt med det. Men efter et besøg mere kunne jeg mærke og se at hun bare skulle være der og hun skal nok klare det.
Så nu er det bare farmand der skal se det. Han har taget fri så han kan køre hende ind..

det er altid svært når de skal starte nyt jeg havde det selv enormt svært ved det da min søn skulle starte i børnehave, og jeg tog fri i en uge for at køre ham ind, og efter en måned elskede at han at komme i børnehave, nu er han startet i skole her d. i august, og tro mig, det VAR/ ER Hårdt...

har det stadig svært, for han skal faktisk klare sig selv i skole og sfo, men han er super dygtig til at gå i skole og sfo, så håber vi snart har vendet os helt til det

men det skal nok gå med din lille / store pige og gud hvor er hun dog smuk

Anmeld

27. september 2012

4kløver

MariaKyedDK skriver:

det er altid svært når de skal starte nyt jeg havde det selv enormt svært ved det da min søn skulle starte i børnehave, og jeg tog fri i en uge for at køre ham ind, og efter en måned elskede at han at komme i børnehave, nu er han startet i skole her d. i august, og tro mig, det VAR/ ER Hårdt...

har det stadig svært, for han skal faktisk klare sig selv i skole og sfo, men han er super dygtig til at gå i skole og sfo, så håber vi snart har vendet os helt til det

men det skal nok gå med din lille / store pige og gud hvor er hun dog smuk

Tak... Bare vent til de bliver 18 det er slemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.