Influenza og kronisk sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. september 2012

ditski

Godmorgen kære tøser. 

Jeg ligger på 6 dagen men influenza og syntes ærligtalt ikke det bliver bedre, så kom jeg til at tænke på om man er mere udsat for en slem influenza når man har en kronisk sygdom

jeg har de sidste 3-4 år været meget syg når jeg har haft influenza og har også en kronisk sygdom, er der en sammenhæng 

Er faktisk lige så syg som når mænd får influenza 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

MissTas

ditski skriver:

Godmorgen kære tøser. 

Jeg ligger på 6 dagen men influenza og syntes ærligtalt ikke det bliver bedre, så kom jeg til at tænke på om man er mere udsat for en slem influenza når man har en kronisk sygdom

jeg har de sidste 3-4 år været meget syg når jeg har haft influenza og har også en kronisk sygdom, er der en sammenhæng 

jeg fik for 3 mrd siden konstateret sygdommen autoimmun hepatitis, som er en kronisk leverbetændelse. Jeg fik at vide at jeg var mere udsat for diverse sygdomme, influenza osv. end raske mennesker, så jeg skulle passe lidt på. Så tror sagtens det kan have en sammenhæng. det har det hvert fald i mit tilfælde..

Anmeld

27. september 2012

tarkoflen

ditski skriver:

Godmorgen kære tøser. 

Dit immunforsvar forsøger at bekæmpe den kroniske sygdom og bruger mange krafter på det, så derfor er man mere modtagelig overfor infektioner

Rigtig god bedring!

Anmeld

27. september 2012

ditski

Øv det er bare ikke fair, men så tror pokker jeg er så skidt.

Man burde måske få taget sådan en influenza vaccine.

Får bare så mega dårlig samvittighed over jeg er syg når jeg burde være på jobbet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.