Poor kids på kanal 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. september 2012

isabellasmor

Sidder og ser "poor kids" på kanal 4 . Ej hvor er det dog trist :/ 

At børnene er så involverede i økonomien synes jeg er synd. 

Og nøj hvor er det helt forfærdeligt at se hvordan de bor og hører deres historier! Får helt ondt i hjertet!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

tarkoflen

isabellasmor skriver:

Sidder og ser "poor kids" på kanal 4 . Ej hvor er det dog trist :/ 

At børnene er så involverede i økonomien synes jeg er synd. 

Og nøj hvor er det helt forfærdeligt at se hvordan de bor og hører deres historier! Får helt ondt i hjertet!! 

Har så ondt i maven over det! Og de forhold de bor under, det er jo direkte sundhedsfarligt! Og hende pigen der sad og fortalte at de ikke altid fik aftensmad, fordi det var der ikke råd til mit hjerte bløder for sådan nogle børn!

Anmeld

26. september 2012

isabellasmor

tarkoflen skriver:

Har så ondt i maven over det! Og de forhold de bor under, det er jo direkte sundhedsfarligt! Og hende pigen der sad og fortalte at de ikke altid fik aftensmad, fordi det var der ikke råd til mit hjerte bløder for sådan nogle børn!

Det er såå forfærdeligt  Og hende der fortalte at de var syge hver dag pga fugt og svamp og hvad ved jeg!  

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

isabellasmor skriver:

Det er såå forfærdeligt  Og hende der fortalte at de var syge hver dag pga fugt og svamp og hvad ved jeg!  

Skrækkeligt! Og hende der lige er flyttet, hun er jo en minivoksen! Sidder og bekymre sig om hvad faren mon har betalt for flyttebilen og benzin til at køre frem og tilbage, det skal sådan en lille pige ikke bryde sit hoved med

Det kan undre, at der ikke er nogle der skrider ind overfor sådan et boligbyggeri, så slemt tror jeg ikke det ville få lov til at blive herhjemme, men det kan være det bare er mig der er blåøjet

Anmeld

26. september 2012

isabellasmor

tarkoflen skriver:

Skrækkeligt! Og hende der lige er flyttet, hun er jo en minivoksen! Sidder og bekymre sig om hvad faren mon har betalt for flyttebilen og benzin til at køre frem og tilbage, det skal sådan en lille pige ikke bryde sit hoved med

Det kan undre, at der ikke er nogle der skrider ind overfor sådan et boligbyggeri, så slemt tror jeg ikke det ville få lov til at blive herhjemme, men det kan være det bare er mig der er blåøjet

Ja det sad jeg også og tænkte. . Det er virkelig slemt. Det virker som om samfundet dér bare ligesom har givet op. Så samler de ligesom alle de fattige og resurce svage dér og lader dem passe sig selv 

Ej det gør ondt og se på 

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

isabellasmor skriver:

Ja det sad jeg også og tænkte. . Det er virkelig slemt. Det virker som om samfundet dér bare ligesom har givet op. Så samler de ligesom alle de fattige og resurce svage dér og lader dem passe sig selv 

Ej det gør ondt og se på 

Åhh nej lille pige, der sidder og fortæller om hvor svært det er for forældrene at få råd til skoleuniformer

Anmeld

26. september 2012

isabellasmor

tarkoflen skriver:

Åhh nej lille pige, der sidder og fortæller om hvor svært det er for forældrene at få råd til skoleuniformer

Hvor ville jeg ønske man kunne gøre noget for de stakkels børn 

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

isabellasmor skriver:

Hvor ville jeg ønske man kunne gøre noget for de stakkels børn 

Ja hvor har man lyst til at gøre et eller andet! Men der er desværre alt for mange børn i verden der mangler hjælp

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

Nej nej nej man skrider da ikke på sit barns fødselsdag hvilken mor lægger lige sådan en skyld på sin søn? Nu kan jeg snart ikke se mere!

Anmeld

27. september 2012

isabellasmor

tarkoflen skriver:

Nej nej nej man skrider da ikke på sit barns fødselsdag hvilken mor lægger lige sådan en skyld på sin søn? Nu kan jeg snart ikke se mere!

Det er så grotesk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.