Pre sale iPhone 5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Pige2009

Godaften i stuerne

Jeg har bestilt en iPhone 5 via telia.dk, men er lidt i tvivl om, hvordan det foregår. Får man mail inden man kan hente den i butikken eller kan man bare gå derind, hvor den er bestilt og hente fra lanceringsdatoen? Synes oplysningerne på hjemmesiden er tvetydige

Andre der har bestilt?

Kh.

Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Pige2009

C'mon!

Anmeld

26. september 2012

Mumto3

Jeg ved ikke hvordan det funger, men jeg kender en der bestilte 2 eren på forhånd og han blev ringet op lige ind den blev frigivet og så blev han spurgt om han stadig var interesseret. Det var han! Og godt for ham, for derefter fortalte de at han var b levet udtrukket i en konkurrence, og havde vundet iPhonen! Så han fik den gratis! Så nu krydser jeg finger for at det samme sker for dig :-)

Anmeld

26. september 2012

Storgaard & Lillegaard

som jeg kan forstå så hvis du har fået en mail om at kunne købe den ny over deres hjemmeside så kommer den med posten, altså den bliver sendt afsted d 27 så alt afhængig af posten så skulle den modtages på lanceringsdagen.

Anmeld

27. september 2012

Pige2009

MStorgaard skriver:

som jeg kan forstå så hvis du har fået en mail om at kunne købe den ny over deres hjemmeside så kommer den med posten, altså den bliver sendt afsted d 27 så alt afhængig af posten så skulle den modtages på lanceringsdagen.

Jeg har bestilt, således at jeg selv henter

Anmeld

27. september 2012

Pige2009

Mumto3 skriver:

Jeg ved ikke hvordan det funger, men jeg kender en der bestilte 2 eren på forhånd og han blev ringet op lige ind den blev frigivet og så blev han spurgt om han stadig var interesseret. Det var han! Og godt for ham, for derefter fortalte de at han var b levet udtrukket i en konkurrence, og havde vundet iPhonen! Så han fik den gratis! Så nu krydser jeg finger for at det samme sker for dig :-)

Fedt

Anmeld

27. september 2012

Storgaard & Lillegaard

Baagøe skriver:

Jeg har bestilt, således at jeg selv henter

jeg vil tro du kan hente den fra imorgen af hos den telia butik du har bestilt den i, sådan forstod jeg det da jeg talte med telia idag, ellers prøve at ring til dem lige så snart de åbner

Anmeld

27. september 2012

Victoriasmor88

Altså hvis ikke du har fået dit købslink, så kan du ikke hente den i morgen. Du får en mail når din iPhone står klar. jeg venter stadig på mit, jeg har nemlig også reseveret

Anmeld

30. september 2012

Pige2009

MStorgaard skriver:

jeg vil tro du kan hente den fra imorgen af hos den telia butik du har bestilt den i, sådan forstod jeg det da jeg talte med telia idag, ellers prøve at ring til dem lige så snart de åbner

Ringede til kundeservice og man får en sms, når den ligger klar

Anmeld

30. september 2012

Pige2009

Prinsesse2ben skriver:

Altså hvis ikke du har fået dit købslink, så kan du ikke hente den i morgen. Du får en mail når din iPhone står klar. jeg venter stadig på mit, jeg har nemlig også reseveret

Ja, ifølge kundeservice, får man en sms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.