Vores postbud ligner Martin Brygmand vildt meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

Troldemommi

StineW79 skriver:

Hé Hé jeg trode også lige du havde været ude og lege paparatsi bag postkassen Ka være det er hans hemmelige tvilling! Vh stine

nej, syntes alle har ret til et privatliv og hvis hr brygmand har lyst til at uddele post i sin fritid så skal jeg ikke ødelægge den drøm for ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Monica P skriver:

nej, syntes alle har ret til et privatliv og hvis hr brygmand har lyst til at uddele post i sin fritid så skal jeg ikke ødelægge den drøm for ham

Ja det dur ik at tage billeder uden at folk ved det, men fik lige billedet af dig på lur bag postkassen ind på hjernen! Vh stine

Anmeld

26. september 2012

Linsi

Monica P skriver:

Gad vide om det der filmlaveri ikke går så godt, så han lige har fået sit et ekstrajob som postbud i silkeborg kommune

Et totalt overflødige indlæg, men nu ved i det.

Jeg ved jo godt det nok ikke er ham, men jeg har altså lyst til at spørge, det er jo en kompliment, men jeg tør jo ikke

Monica

haha go humor

Anmeld

27. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Monica P skriver:

Gad vide om det der filmlaveri ikke går så godt, så han lige har fået sit et ekstrajob som postbud i silkeborg kommune

Et totalt overflødige indlæg, men nu ved i det.

Jeg ved jo godt det nok ikke er ham, men jeg har altså lyst til at spørge, det er jo en kompliment, men jeg tør jo ikke

Monica

Hvor i Silkeborg støder man på ham? Jeg kunne da godt lige tænke mig at tage en kigger, hvis han kommer forbi med posten på mit job...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.