De der børne "ipads"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. september 2012

kirsti

Jeg har set at de reklamere for en tablet til børn i tv, er der nogen af jer der har prøvet den?
Er den noget værd i forhold til en alm tablet/iPad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Wimmie

kirsti skriver:

Jeg har set at de reklamere for en tablet til børn i tv, er der nogen af jer der har prøvet den?
Er den noget værd i forhold til en alm tablet/iPad?

Har ikke prøvet dem men har hørt at de skulle være gode 

Anmeld

26. september 2012

kirsti

Wimmie skriver:

Har ikke prøvet dem men har hørt at de skulle være gode 

Oki.... Manden mener det bedre kan betale sig med en alm men hvis den der børne tablet er markant billigere synes jeg måske det var bedre! Ved du hvad den hedder?

Anmeld

26. september 2012

Wimmie

kirsti skriver:

Oki.... Manden mener det bedre kan betale sig med en alm men hvis den der børne tablet er markant billigere synes jeg måske det var bedre! Ved du hvad den hedder?

Kurio

Anmeld

26. september 2012

Wimmie

kirsti skriver:

De koster omkring 1500 kr

Anmeld

26. september 2012

kirsti

Wimmie skriver:

De koster omkring 1500 kr

ja fandt dem og læste en anmeldelse fra politiken alt lyder godt indtil man når til den del med hentning af Apps. Man kan ik komme på det alm android market og så kan det være lige meget!

http://politiken.dk/tjek/digitalt/testdigitalt/testspil/ECE1737289/smart-boernesikret-tablet-har-en-stor-fodfejl/

Anmeld

27. september 2012

Muffinmus

jeg overvejde den også, men pga det er en børnetablet er der begrænsinger på,,dvs der er et marked du kan hente spil fra og det er stærkt begrænset. Netop som du selv skriver:-)

Så den har fået blandede meldinger, fordi den samtidig er meget smart med forældresturing, konti til hver bruger osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.