Så er det overstået, skønt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Janni.

For cirka 14 dage siden lavede jeg denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/191325pi1/boern-13-aar/draen-i-begge-oerer.aspx 

Om Silas der skulle have dræn i begge ører. 

Det er nu overstået, og han var så SEJ  Selve operationen tog jo ikke lang tid, og han vågnede cirka 10 min efter han var blev lagt ind på opvågningen. Han vågnede så brat at han bankede hovedet ind i væggen. 

Efter kort tid måtte vi tage hjem. Vi har fået en helt anderledes dreng nu. Hans humør har virkelig ændret sig, og hans søvn er også blevet mere fredfyldt. Vi tror selv det har en sammenhæng. Og igår aftes sad knægten i sofaen og forsøgte at synge  bob bob bob  sang han, skønt at høre. Og han kigger undrende omkring ind imellem, så mon ikke hans hørelse også er blevet bedre. 

Kontrol om 3 uger. Spændt på hvad de siger til det. 

- Tak fordi du læste med. 

Billede 1:

Det ene billede venter vi på at han vågner fra narkosen. 

Billede 2:

Og det andet er lige efter han er vågnet. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

B&J

åhh dejligt at høre alt er overstået og øv en opvågning, av mit hovede..

men dejligt man kan mærke så meget forskeld og hvor er han bare en charme lækker lille dreng på billederne

Anmeld

26. september 2012

M (:

Janni. skriver:

For cirka 14 dage siden lavede jeg denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/191325pi1/boern-13-aar/draen-i-begge-oerer.aspx 

Om Silas der skulle have dræn i begge ører. 

Det er nu overstået, og han var så SEJ  Selve operationen tog jo ikke lang tid, og han vågnede cirka 10 min efter han var blev lagt ind på opvågningen. Han vågnede så brat at han bankede hovedet ind i væggen. 

Efter kort tid måtte vi tage hjem. Vi har fået en helt anderledes dreng nu. Hans humør har virkelig ændret sig, og hans søvn er også blevet mere fredfyldt. Vi tror selv det har en sammenhæng. Og igår aftes sad knægten i sofaen og forsøgte at synge  bob bob bob  sang han, skønt at høre. Og han kigger undrende omkring ind imellem, så mon ikke hans hørelse også er blevet bedre. 

Kontrol om 3 uger. Spændt på hvad de siger til det. 

- Tak fordi du læste med. 

Billede 1:

Det ene billede venter vi på at han vågner fra narkosen. 

Billede 2:

Og det andet er lige efter han er vågnet. 

Ej, hvor dejligt for jer at det er vel overstået - og hvor er det skønt, når man umiddelbart efter kan mærke en forandrig. Så VED man helt inde i sit moderhjerte, at selvom det var ubehageligt for Silas (og for jer), så var det den rette beslutning! 

Held og lykke med kontrollen om tre uger - men mon ikke alt er som det skal være, når I nu har fået en synligt gladere og mere opmærksom dreng? (:

Anmeld

26. september 2012

Janni.

B&J skriver:

åhh dejligt at høre alt er overstået og øv en opvågning, av mit hovede..

men dejligt man kan mærke så meget forskeld og hvor er han bare en charme lækker lille dreng på billederne

Tak søde.  Det er så dejligt at det er overstået og vi kan mærke sådan en markant forandring på ham. Er spændt om hans dagplejer kan mærke en forskel også. 

Anmeld

26. september 2012

B&J

Janni. skriver:

Tak søde.  Det er så dejligt at det er overstået og vi kan mærke sådan en markant forandring på ham. Er spændt om hans dagplejer kan mærke en forskel også. 

jaaa det håber jeg, for folk de siger godt nok der kommer en kæmpe forandring når de får lagt dræn i ørne....

Anmeld

26. september 2012

Janni.

M (: skriver:

Ej, hvor dejligt for jer at det er vel overstået - og hvor er det skønt, når man umiddelbart efter kan mærke en forandrig. Så VED man helt inde i sit moderhjerte, at selvom det var ubehageligt for Silas (og for jer), så var det den rette beslutning! 

Held og lykke med kontrollen om tre uger - men mon ikke alt er som det skal være, når I nu har fået en synligt gladere og mere opmærksom dreng? (:

Vi har haft vores tvivl, også fordi Silas ikke har været så påvirket som man ellers hører de kan være. Han har sovet skidt i perioder, og hans humør har også været en del træls, men det har vi jo vænnet os til. 

Er glad for at hans toneleje har ændret sig meget markant. For hold da op nogen skingre toner, den unge herre ellers kan/brugte. 

Regner også med at det er helt ok om 3 uger. 

Anmeld

26. september 2012

Janni.

B&J skriver:

jaaa det håber jeg, for folk de siger godt nok der kommer en kæmpe forandring når de får lagt dræn i ørne....

Det må jeg give dem ret i. Her er der ihvert fald en meget stor forandring. 

Anmeld

26. september 2012

B&J

Janni. skriver:

Det må jeg give dem ret i. Her er der ihvert fald en meget stor forandring. 

det er jo fantastisk

Anmeld

26. september 2012

M (:

Janni. skriver:

Vi har haft vores tvivl, også fordi Silas ikke har været så påvirket som man ellers hører de kan være. Han har sovet skidt i perioder, og hans humør har også været en del træls, men det har vi jo vænnet os til. 

Er glad for at hans toneleje har ændret sig meget markant. For hold da op nogen skingre toner, den unge herre ellers kan/brugte. 

Regner også med at det er helt ok om 3 uger. 

Jeg tror altid man forsøger at bagatelisere og sige, at små børn skal være lidt besværlige ind i mellem.. Men SKØNT at han har det bedre nu! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.