Barn med på "job-jagt"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Nadia&Daniel

Hvad er Jeres mening??

Har puttet Laura hertil aften - hun havde 39,3 i feber og var virkelig sløv i kroppen. Har givet hende en panodil til at sove på (efter råd fra vagtlægen).

Nu til hvad tråden handler om:

Jeg havde/har planer om "job-jagt" imorgen, skal i hvert fald ud med 2 uopfordret ansøgninger (1 stk. til føtex og 1 stk. til en vuggestue).

Kan man tillade sig at møde op med en ansøgning, med et (sygt - det er jo ikke sikkert at hun har feber imorgen, men kan være jeg holder hende hjemme) barn i klapvognen??

Synes godt jeg kan i føtex, men er mere i tvivl ang. vuggestuen..

Hvad er Jeres mening? Ville I gør det? (grunden til at det skal være imorgen, er fordi jeg har udskydt det så mange gange)- tråden er lavet af nysgerrihed, så husk god tone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

PernilleogLouis

Jeg arbejder i vuggestuen og må indrømme at jeg nok ville syns det var ret underligt hvis man kom med sit syge barn og en ansøgning - så nej jeg ville ikke selv gøre det (og slet ik hvis hun stadig havde så høj feber) men når det er sagt så tror jeg ikke vi som arbejdsplads ville vælge en dygtig medarbejder fra på grund af det

Anmeld

26. september 2012

serinasmor

Nadia&Daniel skriver:

Hvad er Jeres mening??

Har puttet Laura hertil aften - hun havde 39,3 i feber og var virkelig sløv i kroppen. Har givet hende en panodil til at sove på (efter råd fra vagtlægen).

Jeg havde/har planer om "job-jagt" imorgen, skal i hvert fald ud med 2 uopfordret ansøgninger (1 stk. til føtex og 1 stk. til en vuggestue).

Kan man tillade sig at møde op med en ansøgning, med et (sygt - det er jo ikke sikkert at hun har feber imorgen, men kan være jeg holder hende hjemme) barn i klapvognen??

Hvad er Jeres mening? Ville I gør det? (grunden til at det skal være imorgen, er fordi jeg har udskydt det så mange gange)- tråden er lavet af nysgerrihed, så husk god tone

hvis hun er syg imorgen så nej .. hvis ikke så ja

jeg har selv overvejet det ... men det dur ikke i min branche

Anmeld

26. september 2012

Nadia&Daniel

kicha skriver:

Jeg arbejder i vuggestuen og må indrømme at jeg nok ville syns det var ret underligt hvis man kom med sit syge barn og en ansøgning - så nej jeg ville ikke selv gøre det (og slet ik hvis hun stadig havde så høj feber) men når det er sagt så tror jeg ikke vi som arbejdsplads ville vælge en dygtig medarbejder fra på grund af det

Har nemlig også samme holdning som dig

Anmeld

26. september 2012

Nadia&Daniel

serinasmor skriver:

hvis hun er syg imorgen så nej .. hvis ikke så ja

jeg har selv overvejet det ... men det dur ikke i min branche

Kan jo også være man lige har valgt at holde fridag den dag, og så bare lige skal aflever en enkel ansøgning på vejen til centret

Men tror bestemt også den er brance-bestemt.. For som sagt, ved føtex ville jeg godt gør det.. vist hun er 100% rask..

Anmeld

26. september 2012

serinasmor

Nadia&Daniel skriver:

Kan jo også være man lige har valgt at holde fridag den dag, og så bare lige skal aflever en enkel ansøgning på vejen til centret

Men tror bestemt også den er brance-bestemt.. For som sagt, ved føtex ville jeg godt gør det.. vist hun er 100% rask..

jeg tror også godt jeg kunne overveje at tage hende med i vuggestuen hvis hun er rask ... jeg ville 100% ikke tage serina med rundt på reklamebureauer ... for det er på en eller anden måde ikke rigtigt tilladt at have barn .. i hvert fald skal jeg vise at jeg godt kan undvære hende

Anmeld

26. september 2012

Ina33

Nadia&Daniel skriver:

Hvad er Jeres mening??

Jeg synes bestemt ikke man nogen steder kan tage sit barn med ud med en uopfordret ansøgning, sygdom eller ej. På mig virker det useriøst, og som om man har svært ved at være væk fra barnet = manglende pasningsmuligheder....

Om du gør det elller ej, bestemmer du jo selv, jeg tror bare du skal passe på med at du ikke sender et forkert signal..

Held og lykke i jobjagten...

Anmeld

26. september 2012

Nadia&Daniel

Ina33 skriver:

Jeg synes bestemt ikke man nogen steder kan tage sit barn med ud med en uopfordret ansøgning, sygdom eller ej. På mig virker det useriøst, og som om man har svært ved at være væk fra barnet = manglende pasningsmuligheder....

Om du gør det elller ej, bestemmer du jo selv, jeg tror bare du skal passe på med at du ikke sender et forkert signal..

Held og lykke i jobjagten...

Rart at folk kommer med Deres mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.