operationen er vel overstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. september 2012

bobbles

Ja så fik jeg ordnet min navle brok. Min kæreste blev en anelse nervøs da de havde sagt at OP max tog en time men det tog så 3. Timer og 30 minutter så troede han først at de havde ramt min tarm så de måtte skære min mave op men det var heldigvis ikke tilfældet det tog bare lidt tid jeg er efter omstændighederne ok men har vildt mange mave smerter. De snakkede først om at jeg kunne komme hjem i aften hvis jeg havde det okay. Men da min kæreste skulle hjælpe mig på toilettet var jeg ved at besvimme af svimmelhed så de valgte at beholde mig til i morgen det er også rimelig betryggende at vide man bliver passet på. Så kommer hjem i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

M (:

Frøken Christiansen skriver:

Ja så fik jeg ordnet min navle brok. Min kæreste blev en anelse nervøs da de havde sagt at OP max tog en time men det tog så 3. Timer og 30 minutter så troede han først at de havde ramt min tarm så de måtte skære min mave op men det var heldigvis ikke tilfældet det tog bare lidt tid jeg er efter omstændighederne ok men har vildt mange mave smerter. De snakkede først om at jeg kunne komme hjem i aften hvis jeg havde det okay. Men da min kæreste skulle hjælpe mig på toilettet var jeg ved at besvimme af svimmelhed så de valgte at beholde mig til i morgen det er også rimelig betryggende at vide man bliver passet på. Så kommer hjem i morgen

God bedring - godt at operationen gik godt! 

Anmeld

26. september 2012

B&J

godt operationen gik godt og håber du snart har det meget bedre

Anmeld

26. september 2012

Nessie

Så fik du endelig opereret dét navlebrok

God bedring til dig

Anmeld

26. september 2012

bobbles

Nessie skriver:

Så fik du endelig opereret dét navlebrok

God bedring til dig

Ja jeg gjorde så og tak

Anmeld

26. september 2012

bobbles

B&J skriver:

Jgodt operationen gik godt og håber du snart har det meget bedre

Jo tak lige nu er jeg bare i et smerte H...... Så håber og regner med jeg har det bedre i morgen

Anmeld

26. september 2012

M&N

Det var da dejligt operationen gik godt, kan godt forstå din mand blev lidt nervøs...

Men rigtig god bedring til dig, håber du snart kommer ovenpå igen 

Anmeld

26. september 2012

B&J

Frøken Christiansen skriver:

Jo tak lige nu er jeg bare i et smerte H...... Så håber og regner med jeg har det bedre i morgen

det kan jeg godt forstå det er også hårdt når man har fået en operation

men for hverdag bliver alt bedre

Anmeld

26. september 2012

bobbles

BabyWish2012 <3 skriver:

JJahDet var da dejligt operationen gik godt, kan godt forstå din mand blev lidt nervøs...

Men rigtig god bedring til dig, håber du snart kommer ovenpå igen 

Ja han blev lidt urolig men det gik efter planen og det er jo det vigtigste

Anmeld

26. september 2012

bobbles

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå det er også hårdt når man har fået en operation

men for hverdag bliver alt bedre

Ja det er klart skulle meget gerne have det bedre når jeg vågner i morgen det regner jeg ihvertfald med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.