duge!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

2babygirls

Kay skriver:

jeg prøver at finde duge til vores navngivnings/bryllupsfest... det skal ik være papirs duge... så leder lidt rundt på nettet efter nogle "stof" duge...

men jeg har ikke ret meget forstand på stof... og hvad der er hvad og hvad der er godt til fest dug...

vi køe det i sådan lidt efterårs "tema" noget... med pynt og ting fra naturen...

når ja... jeg HADER nervøs velour.... og jeg mener HADER

Nu ved jeg godt du skriver nej til papirs sige, men til min datters dåb havde vi hvide papirsduge og så sådan en bordløber i pink på, fra panduro.
Var det ikke noget. Kan lige finde et billede hvis det er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

dpb

Kay skriver:

jeg prøver at finde duge til vores navngivnings/bryllupsfest... det skal ik være papirs duge... så leder lidt rundt på nettet efter nogle "stof" duge...

men jeg har ikke ret meget forstand på stof... og hvad der er hvad og hvad der er godt til fest dug...

vi køe det i sådan lidt efterårs "tema" noget... med pynt og ting fra naturen...

når ja... jeg HADER nervøs velour.... og jeg mener HADER

hehe, erfaring har jeg desværre ikke (udover med velourduge)

MEN da jeg/vi prøvede at planlægge lidt af min lillesøsters konfirmation kiggede vi på dette som en mulighed til dugene

Men da de var for sent ude i forhold til festlokale endte det med en hyggelig tur på restaurant istedet så derfor har jeg ingen personlig erfaring med det, men syntes det var/virkede fint da vi var ude og kigge på det i jysk

Qnuz

Anmeld

27. september 2012

Kay

Baby2påvej skriver:

Nu ved jeg godt du skriver nej til papirs sige, men til min datters dåb havde vi hvide papirsduge og så sådan en bordløber i pink på, fra panduro.
Var det ikke noget. Kan lige finde et billede hvis det er.

det må du meget gerne 

Anmeld

27. september 2012

Kay

dpb skriver:

hehe, erfaring har jeg desværre ikke (udover med velourduge)

MEN da jeg/vi prøvede at planlægge lidt af min lillesøsters konfirmation kiggede vi på dette som en mulighed til dugene

Men da de var for sent ude i forhold til festlokale endte det med en hyggelig tur på restaurant istedet så derfor har jeg ingen personlig erfaring med det, men syntes det var/virkede fint da vi var ude og kigge på det i jysk

Qnuz

dem har jeg også kikket på  de er super flotte

Anmeld

27. september 2012

2babygirls

Kay skriver:

det må du meget gerne 

Linker lidt til den debat, så du selv kan lure

https://www.baby.dk/debat/90949pi1/daab-og-navngivn ingsfest/saa-blev-madeleine-doebt-d--62-billeder.a spx

Anmeld

27. september 2012

Kay

Baby2påvej skriver:

Linker lidt til den debat, så du selv kan lure

https://www.baby.dk/debat/90949pi1/daab-og-navngivn ingsfest/saa-blev-madeleine-doebt-d--62-billeder.a spx

tak  det er rigtig fint  super sød løber 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.