En tur i barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.667 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Amelia<3

Hej.

Jeg ville lige hører hvornår i begyndte at går ture med jeres nyfødte, og hvornår begyndte de at sove ude i barnevognen

Jeg vil så gerne ud og går, men er bange for at det er lidt tidligt. Min søn er 5 dage gammel.

Mvh. Arnela

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Wimmie

Amelia<3 skriver:

Hej.

Jeg ville lige hører hvornår i begyndte at går ture med jeres nyfødte, og hvornår begyndte de at sove ude i barnevognen

Jeg vil så gerne ud og går, men er bange for at det er lidt tidligt. Min søn er 5 dage gammel.

Mvh. Arnela

Jeg gik med hende da hun var 3 eller 4 dage gammel (og det var i midten af december) 

Jeg tror ikke man kan gå med dem for tidligt - bare de ligger godt og varmt og måske lige undgår den værste larm og tumult 

Anmeld

26. september 2012

Finemoar<3

Amelia<3 skriver:

Hej.

Mvh. Arnela

Min datter var 3 dage gammel da hun var i barnevognen første gang

hun sover inde i sin seng eller på sofaen, til middag - ellers går jeg en time eller 2 hvor hun så også sover

Anmeld

26. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Med min datter, som er født i september, gik jeg ture fra den første dag.

Min søn er født i februar, og der var ca minus 20! grader, så der gik jeg ikke så meget ud i starten både for at skåne ham, men også fordi jeg var bange for at få brystbetændelse.

Mine børn har altid sovet inde medmindre, jeg var ude at gå med dem.

Hvis du føler, du er klar til at gå ture, synes jeg, du skal gøre det - bare husk en god hue til ham

Anmeld

26. september 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Amelia<3 skriver:

Hej.

Mvh. Arnela

Der gik 3/4 uger før vi var.
Min datter vejede 2550g ved fødslen, og vi måtte først ud med hende i barnevogn da hun vejede 3500g

Anmeld

26. september 2012

Muffinmus

gik tur fra hun var 1 dag gammel og lure i den fra hun var omkring 14 dage gammel tror jeg.Ca det samme med de andre, så længe de er lunt påklædt og deres vægt er ok osv er det helt fint

Anmeld

26. september 2012

Amelia<3

Mange tak for svar. Så skal vi ud og går i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.