føler mig helt tom inden i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Anonym trådstarter

hej allesammen

har valgt at være anonym da det er et ømt emne

jeg var i statsamtet igår med min datters far og det gik bogdtavelig talt op i hat og briller. jeg har søgt om ene forældremyndighed og vi skal då iretten omkring det på et tidspunkt.

vi skulle også diskutere samvær mellem hendes far og hende.han har ikk det din datter i nogle måneder fordi han flippede helt ud en dag da vi blev nøf til at aflyse et samvær pga et hospitals besøg. og svinefe mig og truede mig plus han svinede dem til som stod for det til. så de valgte at cutte det af. 

han mente sås hvilket han altid hør at hun skal ved til ham i hans by men han for tredje gang fået afvide at hun skal være et år ( hun er 6 mdr) han har et handicap som gør at de er urolige gor om han kan varetage hende. der blev så foreslået børnesagkyndig undersøhelse eller overvåget samvær. hvilkrt jeg dys rr en go ide men da det kan tage tid foreslog de at han ku gå en tur med hende i barnevognen en time om ugen. men pga af hans være måde og psykiske ustabilitet nægtede jeg dette. vores datter kender ham ikk. og ligemeget hvor meget han for det smidt i jovedet at han også har en stor del i skylden er ALT og jeg mener alt min skyld. han fejler alfrig. han beskyldte mig for at være en luder og at jeg lyver om alt. 

han brændte helt af og græd og råbte og skreg. misforstå mig ikk, ved hodt han savner og elsker sit barn. men det rr bare ikk altid nok, og resten mangler han.statsamtet måtte så tage stilling og der blev ikk lavet nogen afgørelse igår den venter vi på. da han forlod væreldet gik han bogstaveligt talt amok. 

jeg er bange for ham og vi fik også udtrykkelig besked om at holde os langt fra hinanfen men ikk engang 5 min efter jeg var kommet hjem var der en email. fra ham. alt han ikk bil hører ryger ind ad det ene og ud af det andet. 

jeg føler mig så.tom og skyldig, men prøver jo bare at passe på vores datter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Janni.

Åh hvor jeg føler med dig. Et kæmpe  til dig. 

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

Jamen herregud da.

Sikke en masse. Det må da godt nok være hårdt, men ved du hvad?
Jeg sidder her og glæder mig over at han flippede ud på Statsamtet, så de også kunne opleve ham som er.
Så kan de jo se, at der er en grund til at du er så forsigtig.
Husk nu at gemme alt hvad du får af emails, breve og sms'er fra ham, som dokumentation for hans opførsel.

Og nej...du skal ikke have dårlig samvittighed...under ingen omstændigheder.
Din datter skal beskyttes mod en så uligevægtig person, far eller ej.
Børn har ikke behov for, for hver en pris, at være sammen med en forældre, det er nu mit syn på sagen.
Er en forældre ustabil af den ene eller den anden årsag, så er det nu engang bedst at beskytte barnet mod traumer og sorger. Så kan de altid senere i livet tage kontakt til den forældre, hvis de har brug for at finde ud af hvad den pågældende forældre rummer.

Og nogle mennesker er bare ikke egnede til forældrerollen, så enkelt er det.

Jeg håber, at de i amtet kommer med en god og solid aftale, som du kan være tilfreds med (og her ser jeg ikke på faderen, for med den adfærd fortjener han slet ikke kontakt, set med mine øjne..hvordan kan han dog ikke finde på at opføre sig, når han har barnet) og læg så den dårlige samvittighed på hylden, du er ikke herre over eller skal tage ansvar for din x.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Åh hvor jeg føler med dig. Et kæmpe  til dig. 

Tusind tak skal du have 

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jamen herregud da.

Jeg sidder her og glæder mig over at han flippede ud på Statsamtet, så de også kunne opleve ham som er.
Husk nu at gemme alt hvad du får af emails, breve og sms'er fra ham, som dokumentation for hans opførsel.

Børn har ikke behov for, for hver en pris, at være sammen med en forældre, det er nu mit syn på sagen.
Er en forældre ustabil af den ene eller den anden årsag, så er det nu engang bedst at beskytte barnet mod traumer og sorger. Så kan de altid senere i livet tage kontakt til den forældre, hvis de har brug for at finde ud af hvad den pågældende forældre rummer.

Jeg håber, at de i amtet kommer med en god og solid aftale, som du kan være tilfreds med (og her ser jeg ikke på faderen, for med den adfærd fortjener han slet ikke kontakt, set med mine øjne..hvordan kan han dog ikke finde på at opføre sig, når han har barnet) og læg så den dårlige samvittighed på hylden, du er ikke herre over eller skal tage ansvar for din x.

Kærligst
Sussie

Tusind tak 

ved godt du har ret, han har bare den evne på mig. frygtede bare sådan at statsamtet så hans måde at være på som at han er en ulykkelig mand der savner sit barn. Det kan frustrerer mig lift at de skal traffe en afgørelse udfra hvem de stoler mest på, når jeg jo kender historien til bunds. 

han fik også besked om at med den nye forældreansvarslov var det alfa omega om vi ku samarbejfe for ellers ku han blive nægtet alt i forældre myndighedssagen. Tak fordi du er så forestående, han har bare sat en frygt i mig aner ikk hvad han er istand til mere. lige pt har han en der giver ham oplysninger omkring mig, så han har sat en til at følge efter mig. men håber bare at hele mit hjerte at de vil lytte og vigtigst af alt træffe den rette beslutning for min lille guldklump, ogat præcis som fu siger at nogen ikk er egnet som forældre. 

Tusind tak for dit svar

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jamen herregud da.

Kærligst
Sussie

Tusind tak 

ved godt du har ret, han har bare den evne på mig. frygtede bare sådan at statsamtet så hans måde at være på som at han er en ulykkelig mand der savner sit barn. Det kan frustrerer mig lift at de skal traffe en afgørelse udfra hvem de stoler mest på, når jeg jo kender historien til bunds. 

han fik også besked om at med den nye forældreansvarslov var det alfa omega om vi ku samarbejfe for ellers ku han blive nægtet alt i forældre myndighedssagen. Tak fordi du er så forestående, han har bare sat en frygt i mig aner ikk hvad han er istand til mere. lige pt har han en der giver ham oplysninger omkring mig, så han har sat en til at følge efter mig. men håber bare at hele mit hjerte at de vil lytte og vigtigst af alt træffe den rette beslutning for min lille guldklump, ogat præcis som fu siger at nogen ikk er egnet som forældre. 

Tusind tak for dit svar

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tusind tak 

Tusind tak for dit svar

Du er altid velkommen til at skrive til mig, hvis du har brug for at læsse af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.