Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åhhh hvor sødt Han bliver en skøn storebror... Har i fundet et navn til lillebror? Herhjemme leger Cecilie også med dukker, skifter ble, putter dem i barnevognen og giver den sut Og hun siger "mor baby i maven" og "Cecilie baby i maven"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VNB skriver: ... og Viktor øver sig ihærdigt til rollen som storebror
... og Viktor øver sig ihærdigt til rollen som storebror
Dejligt han går til rollen med så stor interesse.. Han er vel også ved at være utålmodig. En gravidtet er jo lang ventetid i den alder..
blomst84 skriver: Åhhh hvor sødt Han bliver en skøn storebror... Har i fundet et navn til lillebror? Herhjemme leger Cecilie også med dukker, skifter ble, putter dem i barnevognen og giver den sut Og hun siger "mor baby i maven" og "Cecilie baby i maven"
hihi ja vi er også sikker på at han blir en god storebror der er ihvertfald ingen tvivl om at han vil hjælpe til med alting
uha nej vi er SÅ MEGET på bar bund med navnet til lillebror.... nogle gange er jeg sikker på at han bare ender med at komme til at hedde "lillebror!
vi har haft mange navne oppe at vende, men vi finder altid et eller andet som ikke lige passer.... det skal helst passe til Viktor, kunne siges på Engelsk, ikke være alt for specielt (altså det skal være et navn man kender, gerne lidt poplært ligesom Viktor) og så skal man kunne stave det på en "dansk" måde selvom det skal være et internationalt navn... samtidig skal det passe til vores efternavne.. så du kan godt se at vi har ret mange krav
har i fundet et navn til jeres bebs?
hvor sødt at Cecillie også går rigtig meget op i "Baby" det lyder så sødt når de snakker om lille baby!
Viktor siger også "baby sut?" og presser sutten ind mod min mave, og så siger han tit "Fars baby der" mens han peger på min kærestes mave
michelledam skriver: nurhhh hvor fint.tjahhh isabella forstår også godt at man kan sætte sutteflasken ind i munden på dukken men det er nu mest fordi der er et hul. for hun vil meget hellere selv sidde med sutteflasken i munden hehehe
nurhhh hvor fint.tjahhh isabella forstår også godt at man kan sætte sutteflasken ind i munden på dukken men det er nu mest fordi der er et hul. for hun vil meget hellere selv sidde med sutteflasken i munden hehehe
hahaha åh hvor er hun altså dejlig kan lige forestille mig hende sidde der med dukke-sutteflasken i munden
Viktor giver dukken "creme" på billedet! sutteflasken var åbenbart blevet væk, men "babyen" skulle jo spise og så blev det cremen....
Nåårh !!
Oscar er også helt besat af sin dukke ..
Kellie skriver: Dejligt han går til rollen med så stor interesse.. Han er vel også ved at være utålmodig. En gravidtet er jo lang ventetid i den alder..
hehe ja han er meget engageret i den kommende storebror rolle
Han har lige fået en lille fætter, og hvis han fik lov ville han stå og ae ham hele tiden. "ae ae baby" siger han og kigger på os med meeeget seriøse og store øjne!
og ja ventetiden må føles lang for sådan en lille fyr... den føles jo iforvejen lang for os voksne.
Men jeg er også nogle gange i tvivl om hvor meget han reelt forstår... altså han ved godt der ligger en baby i maven og han ved godt hvordan en baby ser ud, at de skal have mad, græder osv osv, men derfor og så til at han rent faktisk forstår at der kommer en vaskeægte baby om ikk så længe? det blir en kæmpe men spændende omvæltning
morethanperfect skriver: Nåårh !! Oscar er også helt besat af sin dukke ..
hehehe det er så sødt og sødt at de gider!
jeg tror at Viktor skal have en lille dukkevogn i storebror-gave. Så kan vi rigtig gå tur sammen når lillebror skal vugges i søvn
VNB skriver: hehehe det er så sødt og sødt at de gider! jeg tror at Viktor skal have en lille dukkevogn i storebror-gave. Så kan vi rigtig gå tur sammen når lillebror skal vugges i søvn
Orh ja , det ville da være kært
VNB skriver: hehe ja han er meget engageret i den kommende storebror rolle Han har lige fået en lille fætter, og hvis han fik lov ville han stå og ae ham hele tiden. "ae ae baby" siger han og kigger på os med meeeget seriøse og store øjne! og ja ventetiden må føles lang for sådan en lille fyr... den føles jo iforvejen lang for os voksne. Men jeg er også nogle gange i tvivl om hvor meget han reelt forstår... altså han ved godt der ligger en baby i maven og han ved godt hvordan en baby ser ud, at de skal have mad, græder osv osv, men derfor og så til at han rent faktisk forstår at der kommer en vaskeægte baby om ikk så længe? det blir en kæmpe men spændende omvæltning
Ja der er meget svært at forudse den reelle reaktion på forskellen mellem at en baby er på vej og den så rent faktisk er der. Er selv meget spændt på vores yngste og hans reaktion for det var jo nemt nok med den store bortset fra han også syntes ventetiden var lang sidste gang. Denne her gang tænker han ikke så meget over ventetiden for han har jo rigeligt at se på med lillebror på 1 år der render efer ham hele tiden og roder i hans ting.. Men den lille mand på 1 år forstår jo ikke alt det endnu og tænker bare det bliver svært for ham i forhold til at han jo skal dele tid og omsorg med en mindre. Så det bliver helt sikkert også meget anderledes.
Og som du siger så er ventetiden lang for alle.. smiler.. For man bliver bare så utålmodig selvom tiden jo egentligt render ret hurtigt derudaf.
Men synes det lyder sødt Jeres dreng forholder sig så meget til at han har en lillebror på vej. På den måde har I jo også gjort Jeres bedste for at forberede ham lidt på omvæltningerne selvom han selvfølgelig ikke ved hvad det indebærer endnu. Men hvad jeg har hørt fra mange så er det skønt for børnene at vokse op hinanden og altid have en legekammerat.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128