Termotøj til en 1-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Camulla

Jeg skal ud og købe termotøj til min 4-årige idag. Vi har aldrig haft termotøj før, så nogle som kan anbefale et mærke? Og skal det være med eller uden fleece i?

Min mindste bliver 1 d. 15. januar, skal starte i dagpleje her. 1. november og er nu i str. 80. Hans flyverdragt er dog str. 92. Skal jeg købe termotøj til ham også?? Bruger de det i dagplejen når de er så små??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

serinasmor

Camulla skriver:

Jeg skal ud og købe termotøj til min 4-årige idag. Vi har aldrig haft termotøj før, så nogle som kan anbefale et mærke? Og skal det være med eller uden fleece i?

Min mindste bliver 1 d. 15. januar, skal starte i dagpleje her. 1. november og er nu i str. 80. Hans flyverdragt er dog str. 92. Skal jeg købe termotøj til ham også?? Bruger de det i dagplejen når de er så små??

kommer han udenfor og er på jorden i den dp? for så ville jeg måske købe en termoheldragt (kan han gå?) eller bare noget regntøj med foer ..

mærke .. tjaee ... jeg har ingen klager over det vi har købt i føtex sidste forår

Anmeld

26. september 2012

HeidiØ

Camulla skriver:

William er 1 år nu, og min dp har efterspurgt termotøj, da han stadig kravler og det er en god ide indenunder regntøj. Så jeg har købt et sæt i bilka til 150,-, da en anden anbefalede det herinde, når han alligevel vokser så hurtigt.

Ellers har babysam køtilbud imorgen, et termosæt til 100,-

Anmeld

26. september 2012

Camulla

serinasmor skriver:

kommer han udenfor og er på jorden i den dp? for så ville jeg måske købe en termoheldragt (kan han gå?) eller bare noget regntøj med foer ..

mærke .. tjaee ... jeg har ingen klager over det vi har købt i føtex sidste forår

Det er jo det, jeg ved det ikke. Måske jeg skulle ringe til dagplejeren og høre?? Tak for dit svar  

Anmeld

26. september 2012

Camulla

HeidiØ skriver:

William er 1 år nu, og min dp har efterspurgt termotøj, da han stadig kravler og det er en god ide indenunder regntøj. Så jeg har købt et sæt i bilka til 150,-, da en anden anbefalede det herinde, når han alligevel vokser så hurtigt.

Ellers har babysam køtilbud imorgen, et termosæt til 100,-

Ja, det er godt nok billigt! 

Nu har jeg dog lige ringet til dagplejeren og hun siger at han er for lille endnu, når han ikke kan gå. Men måske til foråret... Så vil hun hellere bare have ham i flyverdragten. Hun synes han er for lille endnu til at skulle sidde på jorden  Så vil hun bare have ham i vognen...? Tja, måske de ikke er så meget i haven om vinteren, de er bare ude at gå i stedet for  

Anmeld

26. september 2012

serinasmor

Camulla skriver:

Nu har jeg dog lige ringet til dagplejeren og hun siger at han er for lille endnu, når han ikke kan gå. Men måske til foråret... Så vil hun hellere bare have ham i flyverdragten. Hun synes han er for lille endnu til at skulle sidde på jorden  Så vil hun bare have ham i vognen...? Tja, måske de ikke er så meget i haven om vinteren, de er bare ude at gå i stedet for  

det kan også tænkes at han så bare er i vognen når de er på legeplads ... har set flere dp der gør det sådan ... så sidder mindstemand i vognen hvor de ikke bliver for kolde og har overblik over de andre børn og hygger med legetøjet her gik de rigtig meget tur da serina var lille for hun havde 4 børn med en aldersforskel på 4 mdr så de gik tur og kiggede på træer fugle og ænder

Anmeld

26. september 2012

smokin

Camulla skriver:

Vi brugte ikke termotøj til vores datter i dagplejen. 

Anmeld

26. september 2012

HeidiØ

Camulla skriver:

Nå okay ja Der er jo også forskel på dagplejeres måde at gøre tingene på! Jeg blev i Name It anbefalet en softshell termodragt! Men det er da osse fjollet når de kravler, så blir det da slidt op!

ARh men altså, vinter og kravlebørn er godt nok en jungle synes jeg

Anmeld

26. september 2012

Mette.

Camulla skriver:

Vores datter bruger termotøj nu og gjorde da hun startede i dagpleje i august, men da det blev november og hun gik over til flyverdragt burgte hun det ikke mere, så jeg vil ikke mene det er nødvendigt til den lille.

Anmeld

26. september 2012

Camulla

HeidiØ skriver:

Nå okay ja Der er jo også forskel på dagplejeres måde at gøre tingene på! Jeg blev i Name It anbefalet en softshell termodragt! Men det er da osse fjollet når de kravler, så blir det da slidt op!

ARh men altså, vinter og kravlebørn er godt nok en jungle synes jeg

Ja, nemlig. Er i hvert fald glad for at jeg ringede og spurgte. Så sparer vi de penge... indtil videre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.