jeg bløder!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

MariaKyedDK

Kay skriver:

har  pco så plejer ikke havde mens.. plejer at styrtbløde hver halve år... så det her blod uden de smerter jeg nirmalt forbinder med blod er ret underligt 

ja så lige du havde skrevet det og besvarede det osgå , kroppen på nogen ændre sig virkelig rigtig meget nogen gange efter at have født et barn, så det kan være at du f.eks. får helt almindelig mens fremover ( uden at vide det ) men synes måske du skal ringe til din læge og spørge og måske tjekke dig, men kunne da være dejligt for dig hvis du igen fik helt almindelig mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Kay

Zette skriver:

Man kan da håbe. Det tog os 2 år at få Malou, og 3 måneder at lave lillesøster som jeg venter til februar :-) en ægte solskinshistorie 

oki  tillykke

Anmeld

26. september 2012

smokin

Kay skriver:

oki  tillykke

Tak for det :-)

Anmeld

26. september 2012

Kay

MariaKyedDK skriver:

ja så lige du havde skrevet det og besvarede det osgå , kroppen på nogen ændre sig virkelig rigtig meget nogen gange efter at have født et barn, så det kan være at du f.eks. får helt almindelig mens fremover ( uden at vide det ) men synes måske du skal ringe til din læge og spørge og måske tjekke dig, men kunne da være dejligt for dig hvis du igen fik helt almindelig mens

kunne være rigtig dejligt 

Anmeld

26. september 2012

MariaKyedDK

Kay skriver:

kunne være rigtig dejligt 

Ja

Håber jeg for dig

Anmeld

26. september 2012

Isabella_mor

Kay skriver:

må jeg stadig ik løfte tunge ting? så kan det da godt vore derfor 

jeg ved ikke om det også gælder når man har født vaginalt.. men før de 8 uger der og lægen har sagt go for det må man vidst ikke løfte noget tungt.. 

Anmeld

26. september 2012

Kay

Isabella_mor skriver:

jeg ved ikke om det også gælder når man har født vaginalt.. men før de 8 uger der og lægen har sagt go for det må man vidst ikke løfte noget tungt.. 

jeg fik bare af vide jeg ikke måtte løfte tunge ting og anstrenge mig yderligere før jeg var færdig med at bløde og det er 3-4 uger siden nu jo...

Anmeld

26. september 2012

Kay

MariaKyedDK skriver:

Ja

Håber jeg for dig

tak

Anmeld

26. september 2012

Nemesis

Er ret sikker på det er din mens:-)

Har selv pco/havde (lægen mente ikke jeg kunne blive gravid uden hjælp) Men efter fødsel og vægttab så var det intet problem-har da fået to børn siden..den ene endda lidt ups.

Jeg havde også fuldstændig ureglmæssig mens men den begynde at komme mere og mere reglmæssigt.

efter en fødseler der stadig rigtig mange hormoner i kroppen så du kan godt opleve at du får mens de næste 6-9 mdr og den så igen begynder at blive ureglmæssig.

husk at skrive kryds i kalenderen :-D

:-) Sisse

Anmeld

26. september 2012

Kay

Nemesis skriver:

Er ret sikker på det er din mens:-)

Har selv pco/havde (lægen mente ikke jeg kunne blive gravid uden hjælp) Men efter fødsel og vægttab så var det intet problem-har da fået to børn siden..den ene endda lidt ups.

Jeg havde også fuldstændig ureglmæssig mens men den begynde at komme mere og mere reglmæssigt.

efter en fødseler der stadig rigtig mange hormoner i kroppen så du kan godt opleve at du får mens de næste 6-9 mdr og den så igen begynder at blive ureglmæssig.

husk at skrive kryds i kalenderen :-D

:-) Sisse

ja må herrere krydse i kalenderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.